Uncategorized @fa

کرایولیپولیز چند جلسه است؟ چند جلسه ای ما لاغر می شویم؟

همیشه مراجعین کلینیک رسپینا که برای لاغری با کرایولیپولیز پیش ما می آیند یک سوال مشترک دارند که اصلا کرایولیپولیز چند جلسه است؟ 🤨 یا اینکه تو چند جلسه ما لاغر می شویم؟در این مقاله از کلینک رسپینا به بررسی این موضوع می پردازیم همراه ما باشید.

کرایولیپولیز یک روش زیبایی است که روشی موثر برای حذف چربی های سرسخت از بدن شما در یک ناحیه خاص برای دستیابی به چهره ای زیباتر ارائه می دهد. قبل از انجام هر درمانی، بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود به چند جلسه کرایولیپولیز نیاز دارند.

✅ تعداد جلسات کرایولیپولیز به چه عواملی بستگی دارد؟

تعداد جلسات مورد نیاز در درجه اول به اندازه ناحیه تحت درمان و نتایجی که می خواهید به دست آورید بستگی دارد.برای درک اینکه چرا ممکن است به بیش از یک جلسه کرایولیپولیز نیاز باشد، مهم است که بدانید این روش چگونه کار می کند.روش کرایولیپولیز با انجماد سلول های چربی در ناحیه تحت درمان عمل می کند و بر خلاف لیپوساکشن، نیازی به جراحی ندارد. یخ زدن سلول ها به این روش منجر به مرگ سلول های چربی و کوچک شدن آنها می شود. سلول ها سپس به طور طبیعی توسط کبد شما متابولیزه می شوند زیرا بدن شما آنها را از بین می برد.

ممکن است در عرض چند هفته پس از انجام عمل، نتایج را مشاهده کنید، اما ممکن است تا چهار ماه طول بکشد تا به میزان کامل کاهش چربی برسید زیرا سلول‌های چربی مرده به آرامی توسط بدن شما از بین می‌روند.

یک جلسه درمانی می تواند در کاهش چربی ناحیه تحت درمان تا 25 درصد موثر باشد. سایر روش‌ها مانند لیپوساکشن می‌توانند تا ۷۵ درصد از چربی بدن شما را در ناحیه تحت درمان تنها با یک درمان از بین ببرند، اما کرایولیپولیز یک روش کمتر تهاجمی است.

✅ برای هر ناحیه از بدن چند جلسه کرایولیپولیز لازم است؟

روش کرایولیپولیز را می توان در بسیاری از نواحی مختلف بدن انجام داد. اگر از قبل به وزن ایده آل خود نزدیک شده اید، ممکن است یک جلسه کرایولیپولیز موثر باشد. ناحیه کوچکی از چربی را می توان به اندازه کافی کاهش داد تا بعد از اولین روش تفاوت قابل مشاهده را نشان دهد.

برای نواحی بزرگتر یا نواحی با چربی بیشتر، جلسات بیشتری ممکن است مورد نیاز باشد، اما این باید در طول مشاوره اولیه مورد بحث قرار گیرد تا یک برنامه درمانی ایجاد کنید که به شما کمک کند تا به نتایج دلخواه خود برسید.

در طول یک مشاوره اولیه، در مورد حوزه ای که می خواهید هدف قرار دهید و نتایجی که می خواهید به دست آورید، بحث خواهیم کرد. هر بیمار متفاوت است، بنابراین هنگام تصمیم گیری برای تصمیم گیری به تعداد جلسات درمانی یا جلسات کرایولیپولیز، میزان چربی، شکل فعلی و سابقه پزشکی شما را در نظر می گیریم.

✅ چند جلسه کرایولیپولیز برای چانه شما مورد نیاز است؟

بسیاری از بیماران CoolSculpting یا کرایولیپولیز را برای چانه خود انتخاب می کنند تا ظاهر چانه دوتایی را کاهش دهند. چانه شما می تواند یکی از آخرین نواحی برای کاهش چربی در طول برنامه کاهش وزن باشد و آن را به ناحیه ای محبوب برای درمان تبدیل کند.

برای ناحیه چانه و گردن شما، یک درمان ممکن است کافی باشد، اما بسته به بدن شما و نتایجی که به دنبال آن هستید، ممکن است تا سه درمان مورد نیاز باشد. در طول مشاوره اولیه، تصمیم گرفته می شود که چه تعداد درمان برای این ناحیه مورد نیاز است.

✅چند جلسه CoolSculpting یا کرایولیپولیز برای بازوهای شما مورد نیاز است؟

برای بازوهای شما، یک جلسه درمان کرایولیپولیز معمولا کافی است و تا ۲۵ درصد کاهش چربی را به دنبال خواهد داشت.برای اینکه بدانید به چند روش درمانی برای بازوهای خود نیاز دارید، باید با مشاور خود صحبت کنید که بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب می کند.

✅چه تعداد جلسه کرایولیپولیزبرای ران شما مورد نیاز است؟

بسیاری از بیماران با وجود چربی در قسمت داخلی ران خود احساس ناراحتی می کنند و علیرغم سبک زندگی سالم و ورزش اغلب جابجایی آن دشوار است. را می توان روی ران های شما اعمال کرد و به لاغری ظاهر آنها کمک می کند.تعداد درمان های مورد نیاز برای ران شما در جلسه مشاوره اولیه شما مورد بحث قرار خواهد گرفت.

✅ چند جلسه کرایولیپولیزبرای شکم شما مورد نیاز است؟

خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته در این ناحیه تنها از طریق ورزش و رژیم غذایی می تواند دشوار باشد. سن و رویدادهای زندگی مانند بارداری نیز می تواند کاهش چربی در این نواحی را دشوار کند.

هنگام انتخاب جلسات CoolSculpting برای شکم خود، مهم است که با مشاور خود در مورد بهترین دوره درمانی صحبت کنید تا به شما کمک کند به نتایج دلخواه خود برسید. در این مرحله، می توان تعیین کرد که آیا یک جلسه درمان کرایولیپولیز کافی است یا به جلسات درمانی بیشتری نیاز است.

✅ قبل از درمان؟

لاغری با کرایولیپولیز نتایج فوری یا بلافاصله قابل مشاهده را ارائه نمی دهد. ممکن است چند هفته پس از درمان تفاوت ظاهری را مشاهده کنید، اما ممکن است تا چهار ماه طول بکشد تا نتایج نهایی را ببینید.

سه تا چهار ماه طول می کشد تا نتایج کامل روش کرایولیپولیز را مشاهده کنید، اما برخی از بیماران ممکن است نتایج سریع تری ببینند زیرا چربی کمتری در ناحیه تحت درمان وجود دارد تا از شر آن خلاص شوند. برخی از بیماران پس از یک درمان نتایج بیشتری خواهند دید در حالی که برخی دیگر ممکن است به چندین درمان یا جلسات نیاز داشته باشند.

تعداد درمان‌های کرایولیپولیز که به آن‌ها نیاز دارید در طول مشاوره اولیه شما تعیین می‌شود. ممکن است تا چهار ماه طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید، اما لازم نیست این مدت قبل از انجام درمان‌های بیشتر صبر کنید.

آیا محدودیتی برای تعداد درمان های دستگاه کرایولیپولیز وجود دارد؟

هیچ محدودیتی برای تعداد درمان ها وجود ندارد. با این حال، در ناحیه انتخاب شده باید چربی زیر پوستی قابل نیشگون گرفتن وجود داشته باشد، در غیر این صورت نمی توان درمان را انجام داد.

✅ قبل از لاغری با کرایولیپولیزچه نکاتی را باید در نظر گرفت

مهم است که به یاد داشته باشید که CoolSculpting یک روش کاهش وزن نیست. این راهی است برای اصلاح ظاهر خود و حذف چربی های سرسخت پس از کاهش وزن از طریق ورزش و سبک زندگی سالم.معمولاً توصیه می‌شود قبل از انجام درمان‌های کرایولیپولیز وزن ایده‌آل خود را داشته باشید. این به شما امکان می دهد با درمان های کمتر به بهترین نتایج برسید.

1 نظر در “کرایولیپولیز چند جلسه است؟ چند جلسه ای ما لاغر می شویم؟

  1. مهسا گفت:

    راهی نیست که با کرایولیپولیز زودتر لاغر بشیم سه ماه زیاده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *