لاغری موضعی

امبدینگ شکم | قیمت امبدینگ لاغری در تهران | مزایا و معایب امبدینگ

امبدینگ شکم

امروزه افراد زیادی با مشکل اضافه وزن و چاقی موضعی در نواحی مختلف بدن مواجه هستند، از این رو تکنیک ها و روش های زیادی از روش های غیر جراحی تا جراحی برای حل این مشکل توسط

پزشکان طراحی شدهاست که یکی از بهترین روش های بدست آوردن اندامی زیبا و

کاهش وزن،امبدینگ است که به طور گسترده در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این که چرا باید از این روش استفاده کنیم یا نه بستگی به هدف شما دارد.مثلا شما تلاش خود را انجام دادید رژیم گرفتید که نسبتا تاثیر هم داشته است منتهی هنوز شکم دارید حال دو انتخاب دارید یا به سراغ روش های تهاجمی (جراحی

) بروید که خب ترس و بیهوشی و عوارض را باید به جان بخرید یا به سراغ روش های غیر تهاجمی بروید

که عوارض و بیهوشی و ترس ندارند.

پادکست در مورد امبدینگ شکم

امبدینگ چیست؟ و چرا امبدینگ انجام بدیم؟

روشی برای کاهش وزن و بهبود مشکلات سلامتی است. صرفه جویی در زمان، ساده، ایمن، مقرون به صرفه و تاثیر خوبی دارد.هدف این روش ایجاد اثر مستمر مانند طب سوزنی با تعبیه نخ جراحی خود جذب شده در نقاط طب سوزنی برای بهبود مشکلات شماست. این درمان برای کاهش وزن با متعادل کردن سیستم گوارش و بهبود محیط داخلی بدن شما استفاده می شود.

 همچنین می تواند به بهبود مسائل مزمن مانند آسم، معده درد، اسهال، برخی مشکلات گوارشی، شب ادراری، فلج صورت، درد، شلی، صرع، عواقب فلج اطفال و روان رنجوری، بی خوابی، افسردگی، سندرم اقلیم، کهیر و غیره کمک کند.احساسی که از این درمان احساس می کنید کمی قوی تر از طب سوزنی است اما بیشتر از یک تزریق عضلانی نیست.

جاسازی نخ برای اشاره به گروهی از اقدامات پزشکی استفاده می‌شود که مشخصه آن قرار دادن نخ‌های جراحی کوچک قابل جذب در نقاط طب سوزنی یا قسمت‌های خاص بدن برای ایجاد یک اثر درمانی تدریجی طولانی در طی چند هفته تا چند ماه است. خاستگاه اصلی این روش ها طب شرقی یا طب کره ای است. اما به تدریج طرفداران خود را در سراسر جهان پیدا می کند زیرا بر خلاف طب سوزنی نیازی به ویزیت های مکرر در طول هفته ها ندارد و اثر درمانی در چند ویزیت با فواصل 2-3 هفته ای حاصل می شود. 

جاسازی نخ را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: جاسازی پراکنده و تعبیه خطی.

تکنیک جاسازی پراکنده:

 این روش جاسازی شامل قرار دادن نخ های کوچک (2 سانتی متر) قابل جذب در نقاط طب سوزنی خاص است که برای بیماران خاص قابل استفاده است. نخ وارد شده حالت مارپیچی را تشکیل می دهد و یک توپ کوچک روی محل قرار دادن ایجاد می کند. علاوه بر تحریک مکانیکی نقطه طب سوزنی، التهاب موضعی ایجاد می کند که مانند سوزن وارد شده، نقطه طب سوزنی را تحریک می کند.

در بیماران چاق، التهاب می تواند چربی رسوب شده را به حرکت درآورد و اثرات نازک شدن موضعی ایجاد کند. دریافت کنندگان اصلی این روش کسانی هستند که به دلیل محدودیت زمانی، ناتوانی (مانند افراد مسن، تخت سواری یا ویلچر بودن) یا عدم دسترسی محلی به متخصص طب سوزنی، نمی توانند در جلسات عادی طب سوزنی (دو یا سه بار در هفته) شرکت کنند. .

رایج ترین استفاده کنندگان از این روش گردشگران پزشکی هستند که برای خدمات طب سوزنی به شهر یا کشور دیگری می روند. رایج ترین نوع نخی که برای جاسازی استفاده می شود، کتگوت است که از روده حیوانات به دست می آید. با این حال، برخی از بیماران به این نوع نخ حساسیت دارند. برای چنین افرادی، جایگزین های ضد حساسیت وجود دارد که نخ های قابل جذب مصنوعی مانند PDS یا PDA هستند.

هدف اصلی استفاده از امبدینگ

امبدینگ شکم

کاهش وزن، کنترل درد و التهاب در مشکلات مفاصل و عضلانی و برخی شرایط عمومی مانند بیماری روده تحریک پذیر است. معمولاً بیماران برای کاهش وزن به کلینیک های طب سوزنی مراجعه می کنند. در چنین مواردی لازم است این روش هر 3 هفته یکبار سه بار تکرار شود. اثرات کاهش وزن تنها پس از 2 ماه درمان ایجاد می شود.

تعبیه رزوه خطی را می توان به تعبیه خطی تحریکی و تعبیه خطی بالابر طبقه بندی کرد. در تعبیه خطی تحریکی یک نخ نرم قابل جذب ساده در خطی به طول 2 تا 10 سانتی متر وارد می شود. با انحلال تدریجی نخ، التهاب موضعی می تواند بافت چربی مجاور را حل کند و فیبروبلاست ها را برای ساخت کلاژن جدید تحریک کند. اثر نهایی این واکنش کاهش چربی ته نشین شده در محل و ایجاد بافت کلاژن و شبکه کلاژن جدید است. این روش عمدتا برای پر کردن چین و چروک های عمیق صورت و قوی تر کردن پوست برای درمان افتادگی چانه یا بازوها استفاده می شود.

همچنین با جاسازی خطی بالابر برای تقویت اثرات آن استفاده می شود. در بالابری جاسازی خطی از نخ های کششی نقطه چین استفاده می شود. نقطه ها در واقع خارهای بسیار کوچکی هستند که برای چسباندن به پوست و بافت نرم طراحی شده اند و در طول زمان باعث کشش ملایم می شوند. می تواند پوست افتاده را بلند کند و ظاهر بسیار بهتری را درست پس از وارد کردن نخ ها ایجاد می کند. این روش به خوبی برای بلند کردن اندام های مختلف مانند شکم، سینه ها، بازوها، ران ها، باسن و غیره استفاده می شود. اما تصویر نهایی بعد از یک ماه بدست می آید.
در کنار هم، ذکر این نکته ضروری است که تعبیه یک روش بسیار قدرتمند برای مدیریت بسیاری از مشکلات پزشکی است. با این حال، طب سوزنی سنتی مقرون به صرفه تر، کمتر دردناک و ایمن تر است. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که روش های جاسازی را فقط برای کسانی که نمی توانند پروتکل های معمول طب سوزنی را رعایت کنند، حفظ کنند.

سوالات متداول امبدینگ شکم✔

امبدینگ برای لاغری در چه افرادی توصیه می شود؟

1.کسانی که هر گونه چاقی دارند.

2.افرادی که از لحاظ سلامتی عمومی در وضعیت خوبی باشند.

3.افرادی که مشکل سلولیت در ران ها و باسن دارند.

4.افراد بالای 18 سال

5.افرادی که علاوه بر داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش همچنان مشکل چربی های موضعی را دارند.

6.افرادی که چربی هایی مقاوم و سخت دارند.

7.افرادی که نمی توانند از تکنیک های موثری همچون کرایولیپولیز برای لاغری شکم و پهلوی خود استفاده کنند.

هزینه امبدینگ شکم در تهران چقدر است؟

هزینه امبدینگ شکم برای لاغری در افراد مختلف متفاوت است و این هزینه بستگی به میزان بافت چربی، قوام چربی، محلی که قرار است از امبدینگ استفاده شود و تعداد نخ هایی که گذاشته می شود، دارد.ولی در کل امبدینگ جز تکنیک های لاغری بسیار ارزان در ایران محسوب می شود که علاوه بر این که هزینه کمی دارد ولی نتایج بسیار خوبی دارد.

امبدینگ غیر از شکم برای چه کدام قسمت های بدن موثر است؟

جاهایی دیگر از بدن به خصوص در موارد سلولیت همچون باسن، ران ها و پهلوها هم امکان امبدینگ دارد.

آیا برای کوچک کردن ساق پا می توان از امبدینگ استفاده کرد؟

برای کوچک کردن ساق پاهایی که چربی موضعی دارد، امبدینگ ساق پا تاثیر بسیار کمی دارد و تقریبا پزشکان برای ساق پا پیشنهاد نمی کنند ولی اگر شما اضافه وزن هم داشته باشید و امبدینگ شکم برای لاغری انجام دهید طبیعتا به دنبال لاغری بدن، ساق پای شما هم کوچک می شود.

آیا می توانیم روز بعد از امبدینگ برای لاغری، ورزش و فعالیت بدنی انجام داد؟

امبدینگ شکم برای لاغری نیاز به هیچ گونه استراحت ندارد و روز بعد از امبدینگ شکم شما می توانید ورزش را شروع کنید و همان روز بعد از جلسه امبدینگ شکم می توانید فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید.

عوارض امبدینگ شکم چیست؟

امبدینگ شکم برای لاغری هیچ گونه عارضه ای ندارد و فقط مقداری درد و گرما فرد در ناحیه شکم خود احساس می کند و بزودی این علایم برطرف می شود و نیاز به مصرف هیچ گونه داروی مسکن نیست.

مراقبت های بعد از امبدینگ شکم:

هیچ گونه مراقبت خاصی بعد از امبدینگ لازم نیست در بعضی مواقع پزشک شما آنتی بیوتیک تجویز می کند که باید مصرف کنید و بهتر است روزانه به میزان زیاد آب بنوشید و 2 روز بعد از امبدینگ شکم پیاده روی روزانه به مدت 30 دقیقه داشته باشید.

امبدینگ شکم برای لاغری در چه افرادی ممنوعیت دارد؟

1.دیابت کنترل نشده

2.بارداری

3.شیردهی(مربوط به 6 ماه اول)

4.زخم یا سابقه زخم های مزمن

5.امبدینگ نزدیک خال های برجسته

6.بیماری های تب زا

7.بیماری های عفونی مزمن

8.توده های زیر پوستی که متوجه نوع آن توده نشدیم.

تعداد جلسات امبدینگ شکم چقدر است؟

تعداد جلسات امبدینگ شکم برای لاغری در افراد مختلف متفاوت است که پزشک شما بر اساس نوع چربی شما تعداد جلسات را تشخیص می دهد و حداقل جلسات امبدینگ شکم برای لاغری 3 جلسه می باشد.

بهترین نواحی برای امبدینگ لاغری چه نواحی هستند؟

نواحی شکم و ران بهترین مناطق هستند.

نتایج بعد از چند جلسه آشکار می شود؟

اکثر مراجعین بعد از اولین جلسه، میزان اشتهایشان کاهش می یابد ولی در بعضی موارد بعد از جلسه دوم مراجعه کننده جهت امبدینگ شکم نتایج را مشاهده می کند.

آیا می توانیم بعد از امبدینگ در همان ناحیه کرایولیپولیز انجام داد؟

می توانیم بعد از امبدینگ شکم از تکنیک های لاغری دیگر همچون کرایولیپولیز استفاده کرد ولی بهتر است حداقل 2 ماه از جلسه امبدینگ شکم شما گذشته باشد.

نتایج اصلی امبدینگ برای لاغری چیست؟

بزرگترین نتیجه امبدینگ شکم، کاهش اشتهای فرد است و به دلیل اینکه نخ ها در بافت چربی کار گذاشته می شوند و با توجه به اینکه بافت چربی خونرسانی بسیار کمی دارد، وقتی نخ ها در بافت چربی گذاشته می شوند خونرسانی آن ناحیه بسیار زیاد می شود در نتیجه بافت چربی از بین می رود.

بعد از امبدینگ برای لاغری می توان از ال پی جی یا رادیوفرکانسی استفاده کرد؟

بعد از اتمام تمام جلسات می توانید از ال پی جی یا رادیوفرکانسی لاغری استفاده کنید، زیرا این تکنیک باعث تسریع در روند از بین رفتن نخ ها می شود.

در چه نوع سلولیتی می توان از امبدینگ لاغری استفاده کرد؟

سلولیت 5 درجه دارد و در هر نوع سلولیت نوع بافت چربی متفاوت است اما در سلولیت هایی که بافت چربی غالب تر است و چربی آن ناحیه نرم تر است، نتیجه امبدینگ لاغری بهتر است.

آیا امبدینگ شکم پوست را شکم را لیفت میکند؟

تاثیرات این تکنیک لاغری به مرور خود را نشان می دهد و برای همین منظور همراه با از بین رفتن چربی بافت پوست هم ساختار بهتری پیدا می کند ولی فراموش نکنید که امبدینگ نقشی در لمینت پوست ندارد و باید از تکنیک های دیگری همچون رادیوفرکانسی لاغری بعد از اتمام جلسات امبدینگ برای سخت شدن پوست استفاده کرد.

مقایسه امبدینگ با جراحی لاغری همچون لیپوساکشن و یا لیزرلیپولیز در سلولیت:

روش های جراحی لاغری همچون لیزرلیپولیز و یا لیپوساکشن و حتی لیپوماتیک روش هایی مناسب برای رفع سلولیت نیستند و اکثر افرادی که برای رفع سلولیت خود از جراحی استفاده کرده اند، از نتایج ناراضی هستند و می توانیم به جرات بر اساس مطالعات لاغری در جهان بیان کنیم که بهترین روش های درمان سلولیت امبدینگ و مزوتراپی لاغری است. ✔

برای مشاوره در زمینه امبدینگ شکم و آگاهی از هزینه های آن فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان کلینیک با شما تماس بگیرند

دیدگاهی در مورد “امبدینگ شکم | قیمت امبدینگ لاغری در تهران | مزایا و معایب امبدینگ

  1. لیلی گفت:

    ممنونم از کلینیک رسپینا

  2. dena گفت:

    خیلی ممنون بابت مطالب مهمی که نوشته بودین من که خیلی استفاده کردم

  3. رضا گفت:

    سلام امبدینگ شکم فقط برای شکم هست یا پهلو هم میشود؟

    1. mehdi mehdi گفت:

      سلام عرض ادب برای پهلو هم انجام میشه

  4. escort گفت:

    yandanxvurulmus.BdFMiCAlhRUT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *