پوست و جوانسازی و زيبايی

بهترین کرم لیفت صورت در سال 1401

بهترین کرم لیفت صورت چیست ؟وقتی صحبت از علائم پیری می شود، اغلب این چین و چروک ها و لکه ها هستند که همه توجه را به خود جلب می کنند. اما یک مشکل مهم دیگر وجود دارد که با گذشت زمان به وجود می آید و به همان اندازه مسئول پیرتر نشان دادن شماست: افتادگی پوست. ریشه این مشکل، تجزیه کلاژن و الاستین است، دو پروتئین ضروری برای پوست سفت، صاف و جوان. کلاژن را به عنوان چارچوب تشک و الاستین را به عنوان فنر تشک در نظر بگیرید. وقتی هر دو دست نخورده هستند، شما یک تخت سفت و منعطف دارید، اما وقتی یکی یا هر دو شروع به خراب شدن می‌کنند، افتادگی پیدا می‌کند. و در مورد پوست شما، این به معنای شلی ناخواسته و ظاهری به طور کلی افتاده است.

اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید، ما کرم شب اولترا ریپیر هیدرافرم First Aid Beauty را توصیه می کنیم، به خصوص اگر پوست حساسی دارید.بله، این یک محصول جانبی طبیعی و تا حدی غیرقابل اجتناب از افزایش سن است، اما عوامل خارجی دیگر (فکر کنید قرار گرفتن در معرض آسیب اشعه ماوراء بنفش، آلودگی و حتی استرس) می‌توانند این روند را تشدید و تسریع کنند. زیبایی کرم سفت کننده پوست خوب را وارد کنید. متخصص پوست توضیح می دهد که در انتخاب یکی، بهترین حرکت شما این است که فرمولی را انتخاب کنید که حاوی “مواد تشکیل دهنده ای باشد که تولید را تقویت می کند و تخریب سه جزء ساختاری اولیه درم را کاهش می دهد که سفتی پوست را بهبود می بخشد: کلاژن، الاستین، و گلیکوزامینوگلیکان یا GAG”. دکتر جولی راساک.

به طور خاص، این به معنای آنتی اکسیدان است. دکتر راساک می گوید که مصرف موضعی ویتامین C، ویتامین B3 و ویتامین E باعث افزایش تولید کلاژن در درم می شود. سایر گزینه های خوب شامل مشتقات ویتامین A (رتینوئیدهای AKA) و پپتیدها هستند. نکته خوب در مورد کرم های سفت کننده پوست؟ فرمول هایی وجود دارد که تقریباً برای همه افراد در آنجا ساخته شده است زیرا، به ما اعتماد کنید، این موضوع فقط به صورت شما مربوط نمی شود.

برای یافتن کرم‌های لیفت کننده پوست که شایسته یک نقطه در روتین شما هستند، برخی از محصولات با بالاترین امتیاز را آزمایش کردیم. آزمایش‌کنندگان ما هفته‌ها از این کرم‌ها استفاده کردند، و توجه داشتند که چگونه ظاهر و بافت کلی پوست خود را بهبود می‌بخشند. سپس تیم ما این نتایج را با تحقیقات خودمان ترکیب کرد تا این لیست را تهیه کند.

بکمپلکس ترمیم کننده پوست آلاستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *