تزریق ژل لب روسی در آنتالیا
بررسی کامل مزایا اطلاع از قیمت و تعیین وقت مشاوره رایگان

تزریق ژل لب در آنتالیا وجود دارد؟چه مزایا و معایبی دارد؟در این مقاله از کلینیک رسپینا همراه ما باشیداسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی در بدن است که توانایی جذب آب را دارد و به پوست شما کمک می کند هیدراته و سفت بماند. شکل مصنوعی این ماده در برخی از برندهای درمان های زیبایی تزریقی به نام پرکننده های پوستی استفاده می شود.تزریق HA برای سال‌ها از نظر زیبایی برای چین و چروک و سایر درمان‌های ضد پیری استفاده می‌شود، اما برای افزایش حجم لب‌ها نیز مورد تایید FDA هستند.

برای مشاوره رایگان در زمینه تزریق ژل لب و اطلاع از هزینه آن در شهر آنتالیا

در مورد مزایای بالقوه استفاده از پرکننده های HA برای لب های خود، همراه با عوارض جانبی احتمالی، مراحل عمل و موارد دیگر آشنا شوید.

فواید تزریق ژل به لب

مانند سایر انواع پرکننده های پوستی،ژلهاي اسيدهيالورنيك به طور استراتژیک توسط جراحان زیبایی برای رفع نگرانی های مربوط به کاهش حجم استفاده می شود. به طور خاص، تزریق HA به لب ممکن است مزایای زیر را ارائه دهد.

لب های پرتر یا لب روسی

هنگامی که توسط یک متخصص دارای مجوز و با تجربه انجام می شود، تزریق HA به لب در نظر گرفته شده است تا لب های شما را پرتر و جوان تر نشان دهد. این پرکننده ها همچنین ممکن است به بازتعریف مرزهای اطراف لب شما کمک کنند و شکل کلی آنها را تقویت کنند.

تزریق ژل و کاهش چین و چروک

تزریق ژل به لب نیز ممکن است برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک های اطراف ناحیه دهان مورد استفاده قرار گیرد. به طور خاص، HA برای Rhytids Perioral Rhytids Trusted Source (“خطوط سیگاری”) که به صورت عمودی در اطراف ناحیه دهان و همچنین خطوط لبخند قرار دارند مفید است.

چرا تزریق ژل لب پرطرفدار است؟

يكي از پردرخواست ترين درمانهاي تزريق زيبايي در جهان ، تزريق ژل لب روسی و افزايش حجم لب و زيباسازي لب است.تنها ژلهاي اسيدهيالورنيك بايد در لب تزريق گردد، و تزريق ژلهاي ديگر براي لب ، ميتواند خطرناك باشدتزريق ژل لب ، مقداري دردناك است ، به همين منظور بهتر است از كرمها بي حسي هاي موضعي و تزريق بي حسي موضعي استفاده شود.بعضي از ژلهاي مخصوص لب ، حاوي بي حسي هستند، كه كمك در كاهش درد در حين تزريق ژل لب مي كند .انتخاب نوع ژل تزريقي براي لب ، بسيار اهميت دارد ، و انتخاب آن به بافت لب، نتيجه اي كه ميخواهد بگيرد ، و تكنيكي كه پزشك انتخاب مي كند ، بستگي دارد .

چرا ژل لب روسی

يكي از تكنيكهاي محبوب تزريق ژل لب ، تكنيك لب روسي هست ، كه صورتي جذابتر و جوانتر به فرد ميدهد .تكنيك ژل لب روسي ، براي همه لبها مناسب نيست، و اين تكنيك بيشتر براي لبهايي كه ساختار آناتومي خوبي دارند استفاده ميشود. و نوع ژلي كه براي اين روش استفاده ميشود ، متفاوت است .در تكنيك ژل لب روسي ، ژل تزريقي در نواحي زيادي از لب ، به صورت كم تزريق ميشود،كه به ليفت و فرم دهي لب كمك ميكنه

بعد از تزریق ژل

بعد از تزريق ژل لب روسي، نوع ماساژ توسط پزشك به نتيجه بهتر لب، كمك ميكنديكي از تاثيرات بسيار آشكار بعد از تزريق ژل لب ، جوانتر شدن صورت فرد است، با افزايش سن ، پوست لب ، ضعيف ميشود ، و اسيدهيالورنيك اين ناحيه هم تحليل ميرود، كه منجر به باريك شدن لب مي شود .

تحليل بافت لب ، در همه افراد ، اتفاق مي افتد .افرادي كه لبهاي خيلي باريكي دارند و بافت عضلاني لب آنها ضعيف است، انتخاب مناسبي براي تزريق ژل لب روسي نيستند، و براي لبهاي خيلي باريك از تكنيكهاي ديگري بايد استفاده شود .بعد از تزريق ژل لب ، نياز به مصرف هيچ گونه آنتي بيوتيكي نيست، ولي در افرادي كه سابقه تبخال دارند، بهتر است داروهاي ضد ويروس تجويز شود .

در بعضي از افراد ، كبودي بعد از تزريق ژل لب بويژه تكنيك ژل لب روسي اتفاق مي افتد كه در صورت تحويز پزشك، ميتوانيد از پك يخ براي كاهش كبودي استفاده كنيد .يكي از كاربردهاي تزريق ژل لب، كاهش چروكهاي سطحي ايجاد شده روي لبهاست ، كه براي اين منظور، ژل تخصصي كاهش چروك لب بايد استفاده شود

در بعضي از افراد به دليل ژنتيك و يا آسيب به دنبال تصادف يا موارد ديگر ، لب، نامتقارن هست، كه به راحتي ميشود با تزريق ژل لب ، اين عدم تقارن را اصلاح كردماساژ لب ، بعد از تزريق ژل لب توسط پزشك موردي ندارد، ولي شما از ماساژ خودداري كنيد ، زيرا منجر به عدم تقارن ميشود .

نکته مهم تزریق ژل لب

يكي از معيارهاي مهم در تزريق ميزان ژل لب ، كل آناتومي صورت فرد است. در افرادي كه صورتهاي استخواني و ظريفي دارند، تزريق ژل لب روسي ممكن است ، مناسب نباشد.مقداري التهاب بعد از تزريق ژل لب ، ايجاد ميشود ، كه كاملا طبيعي هست ، و بعد از ٢٤ ساعت به مرور اين التهاب كاهش ميابد ، در حقيقت ٣٠ درصد از حجم لب بعد از تزريق ژل لب ، التهاب هست ، كه مرور اين التهاب از بين مي رود .

ژلهاي اسيدهيالورنيك ، آبدوست هستند، و تمايل به جذب آب دارند، بنابراين بهتر است، حداقل هفته اول بعد از تزريق ژل لب ، آب بيشتري مصرف كنيد .بهتر است ، حداقل به مدت ١ روز ، از سيگار كشيدن خودداري كنيد .دوام ژل لب به عواملي زيادي ، همچون نوع ژلي كه تزريق شده، ميزان ژلي كه تزريق شده ، فيزيولوژي فرد، و سبك زندگي فرد بستگي دارد.طبيعتا دوام ژل لب در افرادي كه مصرف سيگار زيادي دارند ، كمتر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
ستون کناری
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من