پوست و جوانسازی و زيبايی

بهترین نخ لیفت صورت چیست؟ | PDO چیست؟

بهترین مارک نخ لیفت صورت چیست و هر کدام چه مزایا و معایبی دارد؟ در این مقاله از کلینیک رسپینا به بررسی این سوالات می پردازیم.مثلث جوانی چیست و همچنین گونه های بلند، خطوط فک مشخص و گونه های پر، نشانه شادابی و جوانی به نظر می رسد.با افزایش سن، حجم خود را از دست می دهیم و پوست شل و شل تر می شود. لیفت با نخ یک درمان محتاطانه است که لیفت فوری و کانتورینگ را بهبود می بخشد.

چرا لیفت با نخ

لیفت با نخ پاسخ مناسبی برای نیازهای جوانسازی صورت است. ما نکاتی را در مورد نحوه عملکرد آنها، مزایا، قبل و بعد شگفت انگیز و جایی که می توانید بهترین درمان لیفت با نخ را در استانبول دریافت کنید، پوشش می دهیم.

لیفت با نخ چیست؟

Silhouette Soft که در ایالات متحده ساخته شده است، دارای توانایی منحصر به فرد برای بلند کردن و بازسازی پوست صورت به طور همزمان برای ایجاد نتایج طبیعی و تدریجی است.“Silhouette Soft یک درمان زیبایی غیرجراحی ظریف و در عین حال موثر برای درمان پیری پوست است که با تغییر موقعیت بافت‌های افتاده و تحریک تولید کلاژن می‌باشد.” این درمان 30 دقیقه ای که به عنوان لیفت صورت غیر جراحی شناخته می شود، پوست شما را سفت می کند و نتایج فوری را ارائه می دهد.

بهترین نخ لیفت صورت

دو نوع نخ نرم Silhouette موجود است: پلی دیوکسانون (PDO) و اسید پلی-ال-لاکتیک (PPLA).

دکتر جوآنا کریستو از کلینیک پوست زیبایی توضیح می‌دهد که برای نواحی مانند چشم، نخ PDO می‌تواند مناسب‌تر باشد زیرا “آنها یک تکیه گاه مش مانند برای پوست کرک ایجاد می‌کنند.” با این حال، برای نواحی افتادگی، «نخ‌های PLLA یک نیروی ساختاری جهت‌دار بیشتری می‌دهند».نگران این نباشید که تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید، زیرا پزشک بسته به ناحیه درمان و نتایجی که می خواهید به شما توصیه می کند.

لیفت با نخ چگونه کار می کند

نخ نرم Silhouette با استفاده از فناوری نوآورانه ای که چربی را به جای خود باز می گرداند، چربی های افتاده را به صورت غیر تهاجمی جابجا می کند. در نتیجه ناحیه درمان بلند شده و کانتور به نظر می رسد. نخ های بخیه قابل جذب مجدد با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به آرامی از طریق لایه چربی که انتهای عصبی ندارد رد می شوند.

بخیه های قابل جذب مجدد (مانند بخیه های قابل حل در جراحی) که استفاده می شوند دارای مخروط های دو طرفه ریز و قابل جذب مجدد هستند تا آنها را در جای خود نگه دارند. با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف، نخ های بخیه (ساخته شده از اسید پلی ال لاکتیک – PLLA) به آرامی از طریق پوست کشیده می شوند. بخیه ها در یک دوره 24-18 ماهه جذب بدن می شوند.

درمان لیفت با نخ می تواند تنها 30 دقیقه با کمی بی حس کننده یا کرم بی حس کننده طول بکشد و تعداد نخ های استفاده شده کاملاً به ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

فواید و اثرات لیفت با نخ

تنها بر اساس مزایا، لیفت با نخ ارزش آن را دارد. مزایایی را که می توانید با درمان لیفت با نخ خود انتظار داشته باشید، کشف کنید.

اثر لیفت فوری اما طبیعی

  • اثر مضاعف برای پوست شما – لیفت و بازسازی پوست صورت، دستیابی به نتایج طبیعی و تدریجی
  • تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند
  • چین و چروک ها را از بین می برد، پوستی جوان به نظر می رسد و ظاهری صاف تر به شما می دهد
  • بهبودی سریع با نتایج فوری و طولانی مدت
  • عمل حجم دهنده پیشرونده در طی 18 ماه
  • بیشتر در مورد جلوه های Thread Lift

اثرات لیفت با نخ روی پوست شما فوری است. با تکنیک زیر اثری لیفت کننده و بازسازی کننده می دهد و هیچ جای زخمی به جا نمی گذارد.

یک اثر لیفتینگ: پس از انجام درمان، به لطف مخروط های دو طرفه و قابل جذب مجدد، پزشک شما می تواند با فشرده کردن لیفت بافت پوست، ناحیه تحت درمان را دوباره تعریف کند.

یک اثر بازسازی کننده: نخ بخیه پلی-ال-لاکتیک اسید به طور طبیعی در طی 18 ماه آینده جذب پوست شما می شود. پلی ال-لاکتیک اسید زیست تخریب پذیر است و کاملاً با بدن ما سازگار است، به همین دلیل است که در بسیاری از دستگاه های درمانی مورد تایید (FDA) استفاده می شود. با اثر بر لایه عمقی پوست، تولید کلاژن بدن شما را تحریک می کند – با حفظ حجم، ویژگی های صورت شما را دوباره تعریف می کند.

لیفت نخ قبل و بعد

لیفت با نخ نرم قبل و بعد از خط فک و وسط صورت بیمار ما که در کلینیک پوست زیبایی تحت درمان قرار گرفت، درمان محرک کلاژن Sculptra را در ترکیب با لیفتینگ نخ نرم Silhouette (که برای خط فک، وسط صورت اعمال می شود) انجام داد.

  • لیفت با نخ نرم خط فک و سیلوئت وسط صورت قبل و بعد
  • لیفت با نخ نرم شبح وسط صورت قبل و بعد
  • بیمار ما در کلینیک پوست زیبایی با لیفت با نخ نرم Silhouette تحت درمان قرار گرفت تا خط فک و وسط صورت را سفت و بلند کند.
  • نخ نرم Silhouette بلند می کند تا محکم شود
  • n و قبل و بعد خط فک را بلند کنید
  • این بیمار لیفت با نخ نرم Silhouette برای سفت کردن و بلند کردن خط فک و وسط صورت انجام داد.
  • لیفت با نخ نرم سیلوئت برای سفت کردن و بلند کردن خط فک و وسط صورت قبل و بعد از این بیمار لیفت با نخ نرم سیلوئت برای سفت کردن و بلند کردن خط فک و وسط صورت انجام داده است.

چرا کلینیک زیبایی پوست برای لیفت با نخ بهترین است؟

کلینیک زیبایی پوست برای لیفت با نخ بهترین است زیرا پزشکان ما سالها تجربه در لیفت با نخ نرم Silhouette و دستیابی به نتایج عالی لیفتینگ با خیال راحت دارند. فقط پزشکانی که در مورد نخ های Silhouette Soft آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند می توانند لیفت با نخ نرم Silhouette را انجام دهند. پزشکان آموزش دیده و تایید شده ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند، نتایجی را که دوست دارید و احساس می کنید در کلینیک چند جایزه ثبت شده ما در CQC به دست آورید، به دست آورند.

برای لیفت نخ شما در کلینیک پوست زیبایی، ما زمان می‌گذاریم تا نتایج متعادل و کاملی را به شما ارائه دهیم. برای بهترین نتایج، متخصصان ما در مورد اینکه آیا یک درمان ترکیبی برای شما و نیازهای شما مناسب است یا خیر، ارزیابی و راهنمایی خواهند کرد. ترکیب لیفت با نخ با اولتراپی، بوتاکس یا CPT Thermage، رویکرد سفارشی است که ما برای ارائه نتایج بهینه به شما در نظر می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *