پوست و جوانسازی و زيبايی

هزینه لیفت صورت با نخ در سال ۱۴۰۰ تا 1401

طبق آخرین آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط ​​هزینه لیفت صورت 8005 دلار است که اگر این رقم را در دلار 30هزار تومان ضرب کنیم هزینه لیفت صورت با جراحی بدست می آید اما هزینه لیفت صورت با نخ به مراتب پایینتر و ریسک کمتری دارد. این هزینه متوسط ​​تنها بخشی از کل قیمت است – بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط را شامل نمی شود. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

دستمزد جراح برای جراحی لیفت صورت بر اساس تجربه او، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود.اکثر طرح های بیمه درمانی جراحی لیفت صورت یا عوارض آن را پوشش نمی دهند، اما بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تامین مالی بیمار را ارائه می دهند، بنابراین حتما بپرسید.

هزینه های لیفت صورت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • حق الزحمه جراح
  • هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
  • هزینه های بیهوشی
  • نسخه های دارویی
  • لباس های بعد از جراحی
  • آزمایش های پزشکی

هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد در منطقه خود برای جراحی لیفت صورت، به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، سالانه بیش از 130000 آمریکایی برای جوانسازی صورت خود جراحی زیبایی زیبایی را انجام می دهند.در حالی که روش‌های غیرتهاجمی مانند پرکننده‌های صورت می‌توانند نتایج موقتی به همراه داشته باشند، لیفت صورت می‌تواند تنها راه واقعی برای داشتن ظاهری بادوام و جوان‌تر باشد.

لیفت صورت چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

هنگامی که جراحی لیفت صورت را انتخاب می کنید، که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، مهم است که بدانید چه کاری می تواند و چه کاری نمی تواند برای شما انجام دهد.

این روش ها می توانند به تمام علائم قابل مشاهده پیری زیر کمک کنند:

  • افتادگی پوست
  • چین های عمیق بینی
  • جول در گونه یا فک
  • شل شدن پوست صورت و گردن

اگر به دنبال بازگرداندن حجم از دست رفته، سفت کردن چشم های کرزدار یا بهبود بافت و ظاهر کلی پوست خود هستید، احتمالا لیفت صورت روش مناسبی برای شما نیست. با این حال، صحبت با یک جراح پلاستیک واجد شرایط در مورد اهداف خود می تواند به او کمک کند تا بهترین مجموعه از روش های زیبایی را برای شما توصیه کند.

هزینه لیفت صورت

تعدادی از عوامل وجود دارد که تعیین می کند چقدر این روش ها هزینه دارند. برخی از عوامل اصلی تعیین کننده در مورد قیمت لیفت صورت به شرح زیر است:

محل

مکان بزرگترین عامل هزینه است. برخی از مناطق تقاضای بالاتری دارند و در نتیجه این مکان ها اغلب قیمت های بالاتری دارند. علاوه بر این، مکان‌هایی که جراحان پلاستیک واجد شرایط کمتری دارند یا هزینه زندگی بالاتری دارند نیز معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند.

تجربه

جراحانی که دارای تجربه، گواهی بورد و بسیار آموزش دیده هستند، اغلب هزینه خدمات خود را بیشتر از همتایان کم‌تجربه خود می‌گیرند. در حالی که قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست، باید انتظار داشته باشید که برای یک جراح مجرب کمی بیشتر هزینه کنید.

به یاد داشته باشید که شما به سلامتی خود به این شخص اعتماد دارید، بنابراین برای شما کاملاً حیاتی است که به دنبال یک جراح پلاستیک واجد شرایط و دارای مجوز هیئت مدیره باشید که در این روش‌ها متخصص باشد.

هزینه های جراحی

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که هزینه های دیگری مانند بیهوشی، حق الزحمه جراح، هزینه تسهیلات جراحی و هزینه برای هر گونه آزمایش پزشکی ضروری در قیمت وجود دارد.

چگونه جراحی خود را مقرون به صرفه کنیم

از آنجایی که انجام این نوع جراحی زیبایی می تواند زندگی را متحول کند، عاقلانه است که جراح خود را عاقلانه و نه صرفاً بر اساس هزینه انتخاب کنید. در عوض، جراح پلاستیک خود را بر اساس اعتبار و تخصص او انتخاب کنید. همچنین باید مطمئن شوید که فردی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی کنید.

اکثر شرکت های بیمه درمانی هزینه های این نوع جراحی های انتخابی را پوشش نمی دهند. خوشبختانه راه های مختلفی وجود دارد که می توانید هزینه ها را مدیریت کنید.

طرح های تامین مالی

تعداد بسیار کمی از افراد می توانند هزینه جراحی زیبایی را به طور کامل پرداخت کنند، بنابراین اکثر دفاتر جراحی پلاستیک اکنون به بیمار کمک مالی می کنند. می توانید در طول مشاوره اولیه در مورد گزینه های مالی و پرداخت بپرسید.

کارت های اعتباری

بسته به اعتبار شما، درخواست کارتی که نرخ های مالی ویژه، دوره های مقدماتی با بهره صفر یا جوایز عالی را ارائه می دهد نیز گزینه مناسبی است. این می تواند به شما کمک کند تا هزینه را به صورت اقساطی بدون انباشته شدن سود اضافی پرداخت کنید.

وام های پزشکی و خطوط اعتباری

برخی از وام دهندگان به طور خاص به افرادی که امیدوار به تامین مالی روش های پزشکی، از جمله جراحی پلاستیک هستند، پاسخ می دهند. بسیاری از این شرکت‌ها نسبت به کارت‌های اعتباری یا وام‌های شخصی، شرایط وام انعطاف‌پذیر و نرخ بهره پایین‌تری ارائه می‌دهند، بنابراین این می‌تواند گزینه دیگری برای بررسی باشد.

با لیفت صورت می توانید سال ها جوان تر به نظر برسید

برای اکثر بیماران، تصمیم به انجام جراحی پلاستیک زیبایی یک تصمیم بزرگ و تغییر دهنده زندگی است. این نوع جراحی می تواند چندین دهه ظاهر شما را از بین ببرد و چهره ای محکم تر و جوان تر را به شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *