لاغری موضعی

قیمت آمپول مزوتراپی لاغری

قیمت آمپول مزوتراپی لاغری چقدر است و آیا می شود جنس اصل را از فیک مشخص کرد؟در این مقاله از کلینیک رسپینا به بررسی این موارد می پردازیم با ما همرا شوید.برای انجام مزوتراپی لاغری هم می شود از تفنگ مزوتراپی،و هم از سرنگ، مزو رولر، درماپن استفاده کرد حالا شاید سوال برای شما پیش بی آید که کدام بهتر است؟

برای اطلاع از قیمت مزوتراپی لاغری در یک جلسه کلیک کنید.

اگر محصول را با تفنگ مزوتراپی، درماپن، سرنگ یا مزو رولر به پوست تزریق کنید.نتایج بهتر خواهد بود.بیشتر کلینیک ها از سوزن تفنگ پلاستیکی برای تزریق استفاده می کنند و اکثر آن ها حرفه ای ما از این محصول با سرنگ و تفنگ مزوتراپی در کلینیک خود استفاده می کنند زیرا آنها می توانند عمق تزریق و دوز را برای هر نقطه تزریق روی تفنگ مزو تنظیم کنند.برای استفاده شخصی، میسو قلم و سوزن نورد.همچنین می توانید این محصول را در منزل با درماپن یا غلتک پوستی به تنهایی استفاده کنید.

تعداد جلسات درمان مزوتراپی لاغری

با توجه به بازخورد 16 ساله، اگر درمان را هر هفته انجام دهید، می توانید نتایج درخشان را به طور قطع مشاهده کنید و می تواند بیش از 1 سال طول بکشد.اما کلینیک های دیگری نیز هستند که درمان را هر 2 هفته یکبار انجام می دهند. نتایج هم خوبه.محلول حل کننده چربی Otesaly برای مبارزه با سلولیت و بازگرداندن استحکام پوست و همچنین برای استفاده در صورت برای شرایط زیبایی مانند دو چانه ساخته شده است. علاوه بر این، بالینی نشان می دهد که این محصول برای درمان ترک های پوستی چغندر است.

مشخصات اصلی آمپول مزوتراپی لاغری

  • علامت تجاری OTESALY و SOMED است که در روسیه در ایالات متحده آمریکا، اروپا، روسیه، قزاقستان، عراق، برزیل، مکزیک، کلمبیا و غیره ثبت شده است.
  • در تولید آمپول مزوتراپی استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی وارداتی از کشورهای اروپایی مانند دستگاه پرکن و درپوش وکیوم اتوماتیک از آلمان OPTIMA، ضدعفونی کننده کابینتی دو درب از سوئد GETINGE، Agilent HPLC، UV، Shimadzu GC، رئومتر Malvern و غیره را داریم.
  • نتایج آزمایش بالینی که ژل هیالورونات سدیم متقاطع ما برای جراحی پلاستیک می تواند نیازهای بالینی را برآورده کند، کیفیت محصولات آماده شده پایدار است، اثر پرکننده خوب است، زمان نگهداری طولانی است و میزان واکنش های جانبی کم است.
  • 7، CE، گواهی ISO 13485.
    AOMA CO.,LTD مواد خام مورد تایید F-D-A و اروپا EDQM ژل هیالورونات سدیم پزشکی را که حدود 45000 دلار در کیلوگرم قیمت دارد از ایالات متحده وارد می کند. اولین محصول در چین است که گواهینامه دوگانه CE و گواهینامه بین المللی GMP را دریافت کرده است. بیش از 4 میلیون نفر در سراسر جهان تاکنون از محصولات AOMA CO.,LTD استفاده کرده اند. 96٪ از مشتریان پس از امتحان محصولات AOMA CO.,LTD دوباره خرید می کنند.

نام آمپول مزوتراپی لاغری

کوکتلهای آماده ای حاوی چند ماده موثر (عصاره گیاهان و عناصر هومئوپاتیک ، دارو ) که همزمان در نقاط مورد نظر برای لاغری تزریق می شود و اگر به صورت درست انجام گیرد بسیار موثر می باشد.پزشک مجموعه با صلاح دید خود چند ترکیب مختلف را که به صورت جدا هستند باهم ترکیب کرده واستفاده می کند.نام این ماده تزریق جهت چربی سوزی Inner B است. البته آمپول های دیگری نیز وجود دارد که برای این کار استفاده می‌شود اما در بازار کمی کمیاب هستند.

مواد اصلی آمپول مزوتراپی لاغری به شرح زیر است:

ال کارنیتین غنی موجود در فرمول یک عنصر ضروری برای کاهش وزن است. این یک چربی سوز است که می تواند مناطق چربی سرسخت غیر قابل دسترس را عمیقا حل کند و به سرعت چربی بسوزاند.

سنتلا آسیایی می تواند تولید کلاژن را برای کمک به بهبود زخم و ضد سلولیت تحریک کند.

در نهایت، سیلیس آلی هیدراته، تجدید و بازسازی سلول ها و بهبود سیرتز کلاژن است.

توجه: درمان محصول محلول Otesaly Meso برای پزشکانی که در زمینه تکنیک های تزریق محصولات در نظر گرفته شده برای درمان مزوتراپی آموزش دیده اند، محفوظ است.

اندیکاسیون ها معمولاً در طی 2-3 جلسه درمانی به فاصله 2-4 هفته انجام می شود تا به تدریج خاصیت ارتجاعی و صافی پوست شما بازیابی شود.

نکات مهم تزریق آمپول مزوتراپی لاغری

هر چند وقت یک بار نیاز به تزریق دارم؟ چه زمانی تفاوت را ببینیم؟
1. لطفا با سرنگ یا تفنگ مزو اعمال کنید. سرنگ با سوزن 26-27 گرم آماده کنید.
2. سرنگ را با محلول لیپولیتیک پر کنید.
3. تزریق در امتداد اهداف در هر چند سانتی متر – تزریق میکرو درم سطحی یا متوسط.
همراه با خط نقطه، 12-13 نقطه در هر ناحیه اندازه یک دست.
4. در مورد ناحیه دو چانه: سطحی در خط نقطه چین –0.2cc در هر 1.5cm
5. حداکثر تزریق برای یک نقطه: 0.4cc-0.5cc
6. در هر نقطه بیش از 0.6cc تزریق نکنید.
7. در هر جلسه بیش از 10 میلی لیتر تزریق نکنید.

برای درمان، توصیه می کنیم یک بار در هفته یا یک بار در 2 هفته انجام دهید تا نتایج خوب را به دست آورید.پس از انجام درمان مزوتراپی لیپولیز (حدود 3 تا 8 تزریق)، اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشید و ورزش کنید، دیگر چربی زیادی در بدن خود نخواهید داشت.

تذکرات تزریق آمپول مزوتراپی لاغری

1. می توانید 24 ساعت پس از درمان پوست خود را تمیز کنید.
2. غذاهای دریایی یا تند نخورید.
3. به ناحیه درمان دست نزنید و ورزش شدید انجام ندهید.

فواید تزریق چربی چیست؟

فواید بی شماری از تزریق چربی وجود دارد. هر زمان که از این درمان ها استفاده کنید، فواید مشابهی دارند. از آنجایی که تزریق شامل ویتامین ها، آنزیم ها، فسفاتیدیل کولین، دئوکسی کولات و اسید لیپید آلفا است، باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می شود که به چربی سوزی کمک می کند. در اینجا برخی از مزایایی که می توانید از تزریق چربی انتظار داشته باشید آورده شده است

★غیر جراحی است
★به سرعت چربی بسوزانید
★پوست شل را سفت کنید
★فقط به چند تزریق نیاز دارید: بسته به ناحیه مشکل و مقدار فلاب، تعداد تزریق از فردی به فرد دیگر متفاوت است. تعداد کمی را می توان استفاده کرد و در چند هفته آینده پخش می شود.
★چربی به سرعت از بدن دفع می شود: تنها 4-6 هفته طول می کشد تا چربی از بدن خارج شود. بنابراین قبل از اینکه بتوانید نتایج تزریقات را ببینید، 3-8 تزریق یا بیشتر طول می کشد. همانطور که به تدریج حل می شود، فرآیند حذف شروع می شود و پوست شما را محکم تر و سفت تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *