پوست و جوانسازی و زيبايی

هیر فیلر Hair Filler در ترکیه | 100 تضمینی بدون عوارض

هیر فیلر Hair Filler در کشور ترکیه انجام می شود یا خیر آیا تضمینی است و اینکه قیمت هیر فیلر Hair Filler  چقدر است؟ در این مقاله از کلینیک رسپینا به بررسی و جواب این سوالات می پردازیم.

چرا مو آسیب میبیند؟

استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو، رنگ کردن موها یا آلودگی‌های موجود در محیط از عواملی هستند که می‌توانند به موهای شما آسیب بزنند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش آن‌ها بشوند. در بعضی افراد سطح ریزش بسیار گسترده‌تر است و می‌تواند منجر به طاسی‌های جزئی یا کلی بشود؛ اما در مواردی این ریزش باعث کاهش تراکم موها و کم‌پشت شدن آن‌ها خواهد شد. در چنین مواردی استفاده از فیلر مو یا Hair Filler بهترین راهکار درمان ریزش موها خواهد بود.

راه ارتباطی با کلینیک ترکیه تماس با شماره ی ۰۵۳۶۹۲۹۱۷۱۳ 

ظاهر موهای شما نه تنها بر زندگی شخصی، بلکه بر روی شغل شما نیز تأثیر می گذارد. آنچه می پوشید شما را از دیگران متمایز می کند، اما این تنها چیز نیست. وقتی افراد دچار ریزش مو می شوند، عزت نفس آنها به شدت آسیب می بیند. نظرات مردم در مورد شما بسته به ظاهر شما و میزان اعتماد به نفس شما در نوسان است. اعتماد به نفس شما باعث می شود در محل کار ظاهری بهتر و در موقعیت های اجتماعی راحت تر به نظر برسید.

این کاملا طبیعی است که با بالا رفتن سن، تغییراتی را در موهای خود مشاهده کنید، به خصوص با نزدیک شدن به 40 سالگی. مانند هر چیز دیگری در بدن ما، موهای ما با افزایش سن به طرق مختلفی تغییر می کند. پرکننده مو یکی از بسیاری از درمان‌های مو با پتانسیل بالا به عنوان یک درمان قدرتمند برای ریزش مو است. فیلر بخش زیبایی و مراقبت از مو را به دلیل اثرات مفید متعدد خود متحول کرده است که شامل مزایای آرایشی و درمانی و همچنین اثر طولانی مدت است.

هیر فیلر Hair Filler چیست؟

پرکننده مو یک درمان طولانی مدت برای نازک شدن مو در مناطق خاصی از پوست سر است. این فیلرها مو هایی پرپشت به شما می دهند. بر خلاف برخی دیگر از درمان های ریزش مو، پرکننده مو یک روش غیر تهاجمی است. روش های متعددی برای استفاده از پرکننده مو وجود دارد، اما همه آنها نتایج طولانی مدت قابل مشاهده ای دارند.

درمان شامل تزریق گروهی از مواد به مو است تا موها ضخیم تر و متراکم تر به نظر برسند. فیلر دارای تعدادی مواد است که درخشندگی مو را بهبود می بخشد و در عین حال میزان آسیبی که از محیط می گیرد را کاهش می دهد و حالت دادن به آن را قابل کنترل تر می کند.

محتویات فیلر مو

پرکننده مو حاوی مواد مختلفی از جمله:

کراتین – این جزء به طور طبیعی در مو وجود دارد و آن را برای محافظت، درمان و تقویت استحکام مو احاطه کرده است.

اسید هیالورونیک – این یک ماده طبیعی است که در اجزای سلولی وجود دارد و اغلب به عنوان پرکننده برای گونه ها، لب ها و به طور کلی پوست استفاده می شود. به دلیل ظرفیت بالای نگهداری آب، این ماده به مرطوب نگه داشتن موها برای مدت طولانی تری کمک می کند.

روغن آرگان – روغن به دست آمده از درختان آرگان کمک می کند تا فوراً موها را مرطوب و غنی کرده و آن ها را سالم تر نشان دهند.

زانتالین – ماده ای که هم برای سفت کردن و هم شل کردن رشته های مو مفید است.

روش های پرکننده مو یا هیر فیلر

پرکننده های مو را می توان به روش های متعدد و با روش های مختلف اعمال کرد. بسته به نیاز خود، می توانید طیف وسیعی از پرکننده های مو را در کلینیک ها یا سالن های پوست تهیه کنید. برخی از گزینه ها بلند مدت هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً انتقالی هستند. چند روش در زیر ذکر شده است:

میکروپیگمنتیشن پوست سر – میکروپیگمنتیشن پوست سر که اغلب با نام SMP شناخته می شود، یک راه حل طولانی مدت برای ریزش مو است. SMP با روش های دیگر متفاوت است زیرا نیاز به تزریق مقادیر بسیار کمی رنگدانه به پوست سر شما دارد. در نتیجه، یک سر کامل مو خواهید داشت که تمام نقاط طاسی یا نازک را می پوشاند.

پرکننده های کوتور – موهای واقعی ساخت بشر در پرکننده های موی کوتور برای ضخیم شدن و حجم دادن به قسمت های طاسی یا نازک شده پوست سر استفاده می شود. این رویکرد کاملاً برای پاسخگویی به نیازهای خاص هر مشتری طراحی شده است. روش تار به تار شامل افزودن تارهای تکی به موهای واقعی شما در جایی است که در حال عقب نشینی هستند. به این ترتیب پرکننده های کوتور به موهای شما حجم می دهند. نتیجه نهایی موهای ضخیم و شاداب است که طبیعی به نظر می رسد.

پرکننده های پروتئینی مو – پرکننده های پروتئینی اغلب برای کنترل و درمان آسیب های اضافی مو استفاده می شوند. درمان های پروتئین پرکننده مو را می توان در سالن یا حتی در خانه استفاده کرد. استفاده از پرکننده موی پروتئینی قبل از رنگ کردن یا استفاده از روش های شیمیایی از موها محافظت می کند و تارهای شکسته مو را ترمیم می کند. همچنین می توان از پرکننده موی پروتئینی برای حفظ ظاهر موهای رنگ شده پس از رنگ کردن به بهترین شکل استفاده کرد.

پودر فیبر مو – برای درمان سریع، می توان از پودر فیبر مو استفاده کرد. می توانید از پودری استفاده کنید که فولیکول های موی میکروسکوپی دارد. این ذرات کوچک به موهای طبیعی شما می‌چسبند و حجم بیشتری به شما می‌دهند. با این حال، این به سادگی یک راه حل کوتاه مدت است زیرا ممکن است روی نقاط طاس کار نکند.

هر فردی به روش های خاص خود منحصر به فرد است. این امکان وجود دارد که ترکیب دو یا سه مورد از این تکنیک ها بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد. با متخصصان ما مشورت کنید تا بدانید چه چیزی برای شما ایده آل است.

مزایای هیر فیلر Hair Filler

فیلرهای مو فواید زیادی دارند، از جمله موارد زیر:

پرکننده مو بی خطر است و نتیجه ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.

این حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد و بعید است که به ریزش مو کمک کند.

فیلر اثر طولانی مدت روی مو دارد.

موهای نازک را درمان می کند و فوراً موهای پرپشت و ضخیم را ارائه می دهد.

با رنگ سازگار است و مانع استفاده از آن نمی شود.

کیس مناسب هیر فیلر کیست؟

مردان، زنان و کودکان بالای 3 سال با مشکلات مو مانند ریزش مو، عقب رفتن مو یا موهای شکننده کاندیدهای خوبی برای روند درمان مو هستند. کسانی که موهای خشک دارند باید از مزایای پرکننده مو بهره ببرند زیرا آنها بسیار مفید هستند. همچنین برای افرادی که در فرآیند قرار گرفتن در معرض گرما یا سایر عوامل شیمیایی دچار آسیب مو شده اند نیز توصیه می شود. این فیلر برای افرادی که اغلب موهای خود را رنگ می کنند و می خواهند موهای خود را از اثرات مخرب رنگرزی مکرر در امان نگه دارند ایده آل است. این یک انتخاب درمانی عالی برای همه کسانی است که به محصولات بوتاکس و پروتئین های مورد استفاده در فرآیند صاف کردن مو حساس هستند.

در بیشتر موارد، باید با پزشک ما مشورت کنید تا ببینید آیا پرکننده مو برای موهای شما مناسب است یا خیر و با هیچ دارو یا محصول مراقبت از مو دیگری که قبلاً استفاده می‌کنید تداخلی ایجاد نمی‌کند.

چرا کلینیک رسپینا را انتخاب کنید؟

ما یک کلینیک معروف زیبایی و زیبایی در دبی هستیم. ما تیمی متشکل از متخصصان و متخصصان داریم که تجربه زیادی دارند و در ارائه خدمات مختلف پزشکی بسیار توانمند هستند. ما نگران مسائل پزشکی زیبایی شما هستیم و همیشه به دنبال راه های جدیدی برای گنجاندن فناوری پیشرفته در روش های خود هستیم.

متخصص ما سوابق سلامتی، مشکلات و انتظارات شما را در طول مشاوره مورد بحث قرار خواهد داد. قبل از شروع درمان، ما یک معاینه جامع انجام خواهیم داد تا ببینیم آیا شما کاندید خوبی هستید و آیا اقدامات اضافی لازم است انجام شود. یک چارچوب شخصی سازی شده برای شما مطابق با اهداف شما طراحی خواهد شد.

مو تاثیر بسزایی بر ظاهر کلی فرد دارد، بنابراین هم خانم ها و هم آقایان به آن اهمیت بیشتری می دهند و تمام تلاش خود را می کنند تا آنها را صاف، متراکم و زیبا نگه دارند. بسیاری از مردم در مورد استفاده از مواد شیمیایی یا انجام یک عمل زیبایی نگران هستند زیرا نگران عوارض هستند. پرکننده مو ممکن است یک راه حل مطمئن برای آنها باشد.

فیلر جدیدترین نوآوری در مراقبت و ایمنی مو است. اخیراً در صنعت لوازم آرایشی، سر و صدای زیادی در مورد پرکننده ها وجود دارد و به سرعت محبوبیت آن افزایش یافته است. به دلیل افزایش تقاضا، تعداد انواع مختلف ارائه شده افزایش یافته است. از مواد طبیعی تشکیل شده است و استفاده از آن حتی برای موهای کودکان بی ضرر است. در عرض چند روز پس از درمان، موهای قوی و سالمی خواهید داشت که ظاهری عالی و بدون آسیب دارند.

1 نظر در “هیر فیلر Hair Filler در ترکیه | 100 تضمینی بدون عوارض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *