لاغری موضعی

مزوتراپی لاغری شکم چگونه است؟

مزوتراپی لاغری شکم چگونه است؟امروزه مزوتراپی از برای حذف چربی در نواحی مانند شکم، ران، باسن، باسن، پاها، بازوها و صورت کاهش سلولیت از بین بردن چین و چروک و خطوط سفت کردن پوست شل بدن را دوباره تنظیم کنید روشن کردن پوست رنگدانه شده درمان آلوپسی، وضعیتی که باعث ریزش مو می شود در این تکنیک از سوزن های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می شود. ایده مزوتراپی این است که مشکلات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوستی می شود، اصلاح می کند.

فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی شکم وجود ندارد. پزشکان از راه حل های مختلفی استفاده می کنند، از جمله:

  • داروهای تجویزی مانند گشادکننده عروق و آنتی بیوتیک ها
  • هورمون هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
  • آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • عصاره های گیاهی
  • ویتامین ها و مواد معدنی

قیمت مزوتراپی لاغری شکم  چند است؟

هزینه مزوتراپی لاغری شکم به نوع درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. به طور کلی، هزینه یک جلسه بین 250 تا 600 دلار است. از آنجایی که مزوتراپی زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری نیست، شرکت های بیمه معمولا هزینه را پوشش نمی دهند.

در طول جلسات مزوتراپی لاغری شکم چه اتفاقی می افتد؟

در طول هر جلسه، ممکن است داروی بی‌حس کننده را روی پوست خود بمالید یا نزنید. با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص، یک سری تزریق انجام خواهید داد. سوزن ممکن است به یک تفنگ مکانیکی متصل شود تا تزریق های زیادی را پشت سر هم انجام دهد.بسته به شرایطی که تحت درمان هستید، تزریق ها را می توان در اعماق مختلف – از 1 تا 4 میلی متر در پوست شما انجام داد. پزشک ممکن است سوزن را با زاویه در پوست شما قرار دهد یا در حین تزریق خیلی سریع مچ دست خود را تکان دهد. هر تزریق ممکن است فقط یک قطره کوچک از محلول را در پوست شما قرار دهد.

احتمالاً برای رسیدن به اثر مورد نظر به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت. باید انتظار داشته باشید که بین 3 تا 15 بار به پزشک مراجعه کنید. در ابتدا، هر 7 تا 10 روز یکبار تزریق را انجام خواهید داد. اگر پوست شما شروع به بهبود کرد، درمان ها به مدت دو هفته یک بار یا یک بار در ماه انجام می شود.

این روش برای لاغری شکم چقدر موثر است؟

به سختی می توان گفت که آیا مزوتراپی موثر است، زیرا مواد و روش های مختلفی در درمان استفاده می شود. مطالعات کمی برای آزمایش این تکنیک انجام شده است. و بسیاری از مطالعات انجام شده اندک بوده است.تحقیقاتی که در مورد مزوتراپی وجود دارد، فواید زیادی برای جوانسازی پوست نشان نداده است. یک مطالعه در سال 2012 روی شش نفر که به مدت شش ماه تحت درمان قرار گرفتند، هیچ بهبود واقعی در چین و چروک نشان نداد. و یک مطالعه در سال 2008 روی 20 زن که مزوتراپی برای کانتورینگ بدن انجام دادند، هیچ کاهشی در سایز ران نشان نداد.

مقایسه مزوتراپی لاغری شکم با لیپوساکشن چیست؟

مزوتراپی یک جایگزین غیر جراحی برای لیپوساکشن برای از بین بردن چربی های ناخواسته در نظر گرفته می شود.لیپوساکشن به طور دائم چربی را از نواحی مانند شکم، ران و پشت شما پاک می کند. جراحان زیبایی این روش را با وارد کردن یک لوله پلاستیکی نازک از طریق برش‌های کوچک در پوست و سپس ساکشن چربی با استفاده از خلاء جراحی انجام می‌دهند. لیپوساکشن زمانی انجام می شود که تحت بیهوشی هستید.

اگرچه لیپوساکشن در از بین بردن دائمی چربی موثر در نظر گرفته می شود، بهبودی می تواند تا شش هفته طول بکشد. همچنین خطراتی مانند آسیب عصبی و عروق خونی، خطوط نامنظم پوست، سوختگی و عفونت دارد. و لیپوساکشن گران است. در سال 2016، هزینه متوسط این عمل 3200 دلار بود.

مزوتراپی به اندازه لیپوساکشن یک روش تهاجمی نیست. هیچ برشی وجود ندارد. با 250 تا 600 دلار در هر جلسه، هزینه بسیار کمتر از لیپوساکشن است. با این حال، ممکن است به 10 جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشید تا به نتایج دلخواه خود برسید.مشخص نیست مزوتراپی تا چه اندازه برای از بین بردن چربی موثر است. تحقیقات کافی برای آزمایش آن انجام نشده است و روش‌هایی که استفاده می‌شود بسته به جایی که آن را انجام داده‌اید متفاوت است.

مزوتراپی لاغری شکم چیست؟

مزوتراپی مزوتراپی لاغری شکم شامل یک سری تزریقات ساده است که به شکستن نواحی کوچک موضعی ناخواسته چربی کمک می کند. این فرآیند تجزیه چربی بدن به عنوان لیپولیز شناخته می شود.این روش کاهش چربی نقطه‌ای با تزریق محلول‌ها به پوست در بسیاری از روش‌های شناخته‌شده به کار می‌رود. برخی از پزشکان درمان های اضافی را برای افزایش اثربخشی اضافه می کنند. از جمله این موارد می توان به سونوگرافی (که دکتر صدق از آن استفاده می کند زیرا هیچ ناراحتی در آن وجود ندارد

در طول درمان، محلول به طور مستقیم به لایه های چربی و بافت همبند تزریق می شود. تزریق نسبتاً بدون درد است اگرچه برخی از بیماران استفاده از کرم بی حس کننده را ترجیح می دهند. این دارو یک واکنش شیمیایی در ارتباط با فیزیولوژی بدن ایجاد می کند تا دیواره سلول چربی را سخت کند و شروع به تجزیه نواحی موضعی چربی کند.

فواید هر تزریق باید ظرف سه هفته پس از درمان مشخص شود. برای ایجاد یک نتیجه کاملا رضایت بخش، معمولاً چندین درمان با فاصله چهار تا شش هفته مورد نیاز است.

مواد اصلی مزوتراپی لاغری شکم

نتایج بیمار ممکن است متفاوت باشد مواد اصلی مورد استفاده شامل فسفاتیدیل کولین، مولتی ویتامین و سالین است. فسفاتیدیل کولین یک لسیتین طبیعی است که حاوی دو اسید چرب غیراشباع (لینولئیک و آلفا لیونلئیک اسید) است که از گیاه سویا استخراج می شود.

فسفاتیدیل کولین (PPC) در واقع توسط خود بدن تولید می شود، اما نسخه بدن شامل اسیدهای چرب اشباع شده (پالمتیک، اولئیک و استئاریک اسید) است. این در تمام غشای سلولی یافت می شود و به طور طبیعی، به عنوان مثال، در ریه های جنین در حال رشد از ماه چهارم به بعد رخ می دهد. در این مورد با اسید پالمیتیک بارگیری می شود و باعث تورم و تخلیه ریه ها می شود و از چسبیدن آنها به یکدیگر جلوگیری می کند. عملکرد مشابهی را به عنوان روان کننده در روده ها انجام می دهد تا از چسبندگی جلوگیری کند.

برای تزریق PPC، به یک حلال نیاز است که همچنین باید یک ماده شوینده باشد. اسید دئوکسی کولیک در امولسیون کردن چربی ها برای جذب در روده استفاده می شود.

هنگامی که با سوزن های بسیار نازک به بافت چربی تزریق می شود، لایه دوگانه غشای سلول چربی متورم و سفت می شود و عاملی که مانند یک ماده شوینده عمل می کند، تجزیه چربی را آغاز می کند و سلول های چربی را به ذرات کوچک چربی در اندازه نانو تبدیل می کند. یک میلیونیم میلیمتر). فرآیند نهایی در کبد اتفاق می افتد که در آن چربی به طور کامل به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

هنگامی که با سوزن های بسیار نازک به بافت چربی تزریق می شود، لایه دوگانه غشای سلول چربی متورم و سفت می شود و عاملی که مانند یک ماده شوینده عمل می کند، تجزیه چربی را آغاز می کند و سلول های چربی را به ذرات کوچک چربی در اندازه نانو تبدیل می کند. یک میلیونیم میلیمتر). فرآیند نهایی در کبد اتفاق می افتد که در آن چربی به طور کامل به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

آیا کسی می تواند از مزوتراپی استفاده کند؟

این روش برای زنان باردار، مادران شیرده، بیماران چاق استفاده نمی شود. یا افراد مبتلا به دیابت، بیماری های خودایمنی، عوارض عروقی، یا هر نوع عفونت. توجه به این نکته ضروری است که لیپولیز تزریقی برای حل کردن چربی وسیله ای برای کاهش وزن نیست.

مراقبت های بعد از درمان

بیماران به رژیم غذایی مناسب، سطوح هورمونی تنظیم شده و یک رژیم ورزشی نیاز دارند. دکتر صدق به شما در توسعه فعالیت های مرتبط با سلامت کمک می کند. اگر شرایط شما نیاز به کاهش وزن پزشکی یا تعادل هورمونی دارد، دکتر صدق می تواند به طور موثر یکی یا هر دو را در برنامه کلی درمان شما بگنجاند. حداقل زمان بهبودی برای درمان شما وجود دارد.

عوارض جانبی مزوتراپی لاغری شکم

عوارض جانبی کوتاه مدت ناشی از تزریق موقتی است و ممکن است شامل کبودی، درد و تورم خفیف باشد که در صورت نیاز قابل درمان است.

ریکاوری بعد مزوتراپی لاغری شکم چگونه است؟

از آنجایی که مزوتراپی غیر تهاجمی است، معمولاً هیچ زمان قطعی وجود ندارد. بسیاری از افراد می توانند بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردند. برخی دیگر ممکن است به دلیل تورم و درد در محل های تزریق نیاز به یک روز مرخصی داشته باشند.

مزوتراپی به عنوان یک روش توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید نشده است، اما بسیاری از مواد مورد استفاده در درمان دارای تاییدیه FDA برای درمان سایر شرایط هستند. تا زمانی که ترکیبات دارای تاییدیه FDA باشند، ممکن است برای مزوتراپی استفاده شوند. این به عنوان استفاده بدون برچسب از مواد تشکیل دهنده تایید شده در نظر گرفته می شود.

پزشکان از هیچ فرمول استانداردی برای مزوتراپی استفاده نمی کنند. این بدان معناست که ممکن است با یک پزشک درمان کاملاً متفاوتی نسبت به پزشک دیگر داشته باشید. اگر می خواهید مزوتراپی را امتحان کنید، به یک پزشک دارای مجوز که تجربه زیادی در این روش دارد مراجعه کنید. این به کاهش عوارض جانبی کمک می کند.

آیا می توان از مزوتراپی برای ریزش مو استفاده کرد؟

مزوتراپی ریزش مو علاوه بر درمان چین و چروک و از بین بردن چربی های ناخواسته، برای درمان ریزش مو ناشی از آلوپسی نیز استفاده می شود. این درمان عصاره های گیاهی طبیعی، ویتامین ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل را به سر تزریق می کند.افرادی که مزوتراپی برای ریزش مو انجام می دهند ادعا می کنند:عدم تعادل هورمونی در فولیکول مو و اطراف آن را اصلاح می کند مواد مغذی را به مو می رساند گردش خون را بهبود می بخشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *