Uncategorized @fa

لاغری سریع در یک هفته فقط با ۶ حرکت | ۱۰ پوند کاهش وزن

لاغری-سریع-در-یک-هفته

اگر برای تعطیلات تابستان نگران هستید که برای کاهش وزن آن را خیلی دیر ترک کرده اید، استرس نداشته باشید.این شش مرحله آسان به شما کمک می کند تا تنها در یک هفته 10 پوند وزن کم کنید – بدون تسلیم شدن به رژیم غذایی اسموتی و سالاد.بدیهی است که مقدار زیادی از آن مربوط به وزن آب خواهد بود – هر برنامه غذایی که می گوید می تواند به کاهش 10 پوند چربی بدن در یک هفته کمک کند، دروغ است یا به شدت غیرمسئولانه است.

شما می توانید برای افزایش سرعت لاغری خود از روش کرایولیپولیز هم بهره ببرید.

اما اگر تنها چیزی که دنبال آن هستید یک راه حل سریع برای یک یا دو روز است تا بتوانید بهترین احساس خود را در آن عکس های تعطیلات داشته باشید یا فقط می خواهید یک سفر کاهش وزن سالم را شروع کنید، این شش مرحله آسان برای دنبال کردن مفید خواهند بود.

1. لاغری سریع با کنترل کالری

کلید هر نوع کاهش وزن در کاهش بار کالری است.

یک راه خوب برای پیگیری استفاده از یک ردیاب کالری مانند MyFitnessPal است که به شما در تعیین اهداف کمک می کند (1500-1650 کیلو کالری در روز باید برای مدت زمان کوتاهی قابل کنترل باشد).اما اگر کاهش کالری واقعاً به این آسانی بود، ما از قبل این کار را انجام می‌دادیم.بنابراین علاوه بر استفاده از ردیاب، ممکن است بخواهید روزه متناوب را امتحان کنید.با کاهش پنجره غذا خوردن، به طور طبیعی کالری کمتری مصرف خواهید کرد.

دکتر مایکل موزلی فردی است که رژیم غذایی 5:2 را ارائه کرد و توصیه می‌کند یک پنجره 10 ساعته برای خود تنظیم کنید – که سخاوتمندانه‌تر از برخی برنامه‌های IF است.همه این بدان معناست که اگر صبحانه خود را ساعت 10 صبح می خورید، آخرین وعده غذایی خود را ساعت 8 شب تمام می کنید.

2. وزنه بردارید و سریع لاغری شوید

در حالی که رژیم غذایی برای از دست دادن چربی بدن بسیار مهم است، شما نمی توانید از این واقعیت دور شوید که ورزش نقش مهمی دارد.و تمرینات با وزنه به ویژه برای تغییر شکل بدن کلیدی است.وقتی وزنه‌های سنگین بلند می‌کنید، عضله را می‌شکنید و باعث می‌شود که خودش را ترمیم کند و قوی‌تر شود.این فرآیند به انرژی نیاز دارد و بدن شما به منبع چربی خود روی می آورد تا آن ماهیچه ها را تغذیه کند.

PT Laura Hoggins در کتاب خود با عنوان Lift Yourself می نویسد: “اگر در حالی که روی تردمیل می کوبید از یک دستگاه کالری ردیاب استفاده می کنید، ممکن است به شما بگوید که در طول 30 دقیقه روی تردمیل کالری بیشتری می سوزانید. 30 دقیقه تمرین مقاومتی.با این حال این تمام ماجرا نیست. تمرینات قدرتی درصد بیشتری از توده عضلانی بدون چربی را به شما می دهد.

“اگر توده عضلانی بیشتری داشته باشید، متابولیسم بالاتری نیز خواهید داشت، بنابراین فقط با زنده ماندن کالری بیشتری می سوزانید – نه فقط در آن نیم ساعت که تمرین می کنید، بلکه در هر ساعت از شبانه روز. “این بدان معناست که اگر می خواهید حتی پس از پایان تمرین به چربی سوزی ادامه دهید، بلند کردن وزنه ممکن است راه حل باشد.

3. به طور کلی بیشتر فعال شوید

نیازی نیست که لایکرا بپوشید و مجبور نیستید زمانی را در روز برای تمرین اختصاص دهید.ترموژنز فعالیت غیرورزشی یا NEAT جایی است که ما کالری می سوزانیم در حالی که هر کاری انجام می دهیم که غذا خوردن، خوابیدن یا ورزش واقعی نیست.سعی کنید هنگام مسواک زدن روی یک پا تعادل خود را حفظ کنید یا چمباتمه بزنید، به مغازه ها راه بروید، بیشتر با بچه هایتان بازی کنید و از یک سبد در سوپرمارکت استفاده کنید.

حتی رفتن به 20 دقیقه پیاده روی در زمان ناهار می تواند کمک کننده باشد.شما هنوز هم می توانید حدود 2000 قدم را یادداشت کنید – و این قبل از اینکه حتی راه رفتن را در بقیه روز در نظر بگیرید.بنابراین به لیست پخش یا پادکست مورد علاقه خود وصل کنید و برای استراحت بیرون بروید. قبل از اینکه متوجه شوید به هدف 10000 قدمی خود خواهید رسید.

4. کاهش احتباس آب و لاغری سریع

خوب، همانطور که می گوییم، 10 پوند در هفت روز تا حد زیادی وزن آب خواهد بود – اما کاهش آن می تواند شما را بسیار لاغرتر نشان دهد.

وقتی بدنسازان و مدل‌های بیکینی را می‌بینید، یکی از دلایلی که آن‌ها بسیار کوچک به نظر می‌رسند این است که دیگر وزن آب را تحمل نمی‌کنند (بعضی‌ها برای کم‌آبی بدن خود تلاش می‌کنند که واقعا ایده خوبی نیست).احتباس آب زمانی اتفاق می افتد که مایعات اضافی در بدن شما جمع شود.برای جلوگیری از بروز آن، سعی کنید نمک کمتری بخورید و منیزیم و B6 بیشتری مصرف کنید.آنها در چیزهایی مانند سبزیجات برگ دار، لوبیا، موز و گردو یافت می شوند.همچنین می توانید با ورزش منظم و حرکت بیشتر آن را کاهش دهید.

5. نشاسته را کاهش دهید و پروتئین بدون چربی را افزایش دهید

توجه داشته باشید که برای لاغری سریع ما نمی گوییم کربوهیدرات ها را به طور کامل بن کنید.اگر به دنبال کاهش چشمگیر وزن خود هستید، احتمالاً باید تعداد کربوهیدرات های مصرفی خود را محدود کنید.اما این به معنای حذف کامل آنها نیست.فقط به سراغ گزینه های غذایی کامل بروید (نصف سیب زمینی شیرین، یک فنجان کوچک برنج سبوس دار) و سپس پروتئین های بدون چربی را مصرف کنید.تحقیقات زیادی نشان داده است که پروتئین می تواند به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم کمک کند.کربوهیدرات های نشاسته ای را با سبزیجات رنگارنگ جایگزین کنید.

6. از آشغال های فرآوری شده خودداری کنید

این کار بیهوده ای است، اما اگر می خواهید چربی بدن خود را کاهش دهید، اولین کاری که ممکن است بخواهید این است که مواد زائد را ترک کنید.رژیم غذایی خود را بر اساس غذاهای کامل قرار دهید و عمدتاً از غذاهای تک ماده ای استفاده کنید.یعنی مثلاً یک مرغ، مقداری فلفل، گوجه فرنگی و مقداری برنج بخرید – به جای انتخاب یک خورش آماده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *