Uncategorized @fa

تزریق ژل ابرو در آنتالیا + بررسی عوارض و مزایا و قیمت

تزریق ژل ابرو در آنتالیا ترکیه در منطقه زیبای کنیالتی چه هزینه ای دارد و آیا عوارضی هم دارد؟ در این مقاله از کلینیک رسپینا به بررسی تاثیر تزریق ژل در ناحیه ابرو می پردازیم با ما همراه باشید. ناحیه ابرو چالش‌هایی را برای پر کردن ایجاد می‌کند: پوست ضخیم، آناتومی سه‌بعدی پیچیده است و مستعد آتروفی چربی و اسکلت‌سازی با افزایش سن است. پرکننده های ژل اسید هیالورونیک به دلیل استفاده در ناحیه اطراف چشم به خوبی شناخته شده اند. ما تجربه طولانی مدت خود را در زمینه پر کردن ابرو در یک دوره 10 ساله به شما عزیزان اطلاع می دهیم.

چرا تزریق ژل ابرو اهمیت دارد

20 مورد پر کردن ابرو دور چشم با ژل پرکننده اسید هیالورونیک طی یک دوره 10 ساله پیگیری شد. پر کردن ابرو بر اساس ویژگی های آناتومیکی بیمار در یک صفحه سه بعدی سفارشی شد. عکس های استاندارد شده قبل و بعد از عمل در شرایط نوری استاندارد مورد ارزیابی قرار گرفتند. یافته‌ها: فیلرهای ژل هیالورونیک اسید در ناحیه ابرو به خوبی تحمل شدند. هیچ موردی با دیسکرومی خاکستری آبی یا ادم طولانی مدت مانند تزریق پلک پایین مشاهده نشد. ابرو بلافاصله پس از تزریق حجم داد و پرتر به نظر می رسید.سه مورد با پف بیش از حد ابرو در یک پیگیری طولانی مدت مشاهده شد که ممکن است پرکننده انباشته شده وزن ابرو باشد. هیچ عارضه جانبی دیگری ذکر نشد.

نتیجه گیری:

آناتومی ابرو یک ساختار سه بعدی پیچیده است. بادکردگی در ناحیه ابرو همراه با شیار فوقانی با افزایش سن رخ می دهد. پرکردن ابرو با پرکننده های ژل هیالورونیک اسید یک ابزار مفید در آرمنتاریوم جراح زیبایی صورت است و می تواند به صورت جداگانه در بیماران منتخب یا به عنوان مکمل توانبخشی جراحی استفاده شود. ما معتقدیم که پرکننده ها ماندگاری بیشتری دارند و به دلیل آناتومی پیچیده مخصوص این ناحیه در ناحیه ابرو به خوبی تحمل می شوند.

فوائد تزریق ژل ابرو

واحد پلک-ابرو نقش مهمی در زیبایی چهره دارد. ابرو در ساختار خود متمایز است و چارچوب پلک بالایی را تشکیل می دهد. در افراد جوان تر، چشم با پوست ضخیم تر و کشسان، بلندتر و پرتر به نظر می رسد. با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، بافت‌ها باد می‌کنند و لبه استخوانی استخوانی زیرین در معرض دید قرار می‌گیرد. بعلاوه، ابروها به طور همزمان دچار تغییرات مشخصه پیری می‌شوند. وضعیت ابرو چند میلی‌متر، بیشتر از سمت وسط، به سمت جانبی می‌افتد، و لایه چربی ابرو منقبض می‌شود، که منجر به ظاهری صاف‌تر و از بین رفتن برآمدگی سه‌بعدی می‌شود.

تورم مجدد صورت قرن ها انجام شده است و گزارش هایی مبنی بر استفاده از پارافین در یونان در اوایل قرن 19 انجام شده است.افزایش حجم صورت پیر، اگرچه جایگزینی برای جراحی معمولی نیست، اما یک جایگزین امیدوارکننده است. مفهوم جوانسازی غیرجراحی و تورم بافت به جای برداشتن با بهبود درک ما از پیری مورد توجه قرار گرفته است. زیرمجموعه ای از بیماران وجود دارند که کاندیدای ضعیفی برای جوانسازی جراحی هستند. برای این بیماران، افزایش حجم با ژل های اسید هیالورونیک یک روش درمانی امیدوارکننده است.

هنگام ارزیابی زیبایی شناسی واحد ابرو، مهم است که موهای ابرو را از شکل سه بعدی ابرو متمایز کنید. توزیع جغرافیایی موهای ابرو را می توان با کاهش (به عنوان مثال، اپیلاسیون، کندن، نخ) یا با افزایش (مانند آرایش، خالکوبی، میکروبلیدینگ) تغییر داد. شکل سه بعدی در زیبایی چهره بسیار مهم است و با افزایش سن تغییر می کند. می توان آن را با کاهش (به عنوان مثال، حذف چربی ابرو، تراشیدن لبه مداری) یا افزایش (مانند چربی، پرکننده های مصنوعی) بهبود بخشید. در این بررسی نمودار گذشته‌نگر، تجربه طولانی‌مدت خود را با ژل‌های اسید هیالورونیک (HAG) به‌عنوان یک روش درمانی برای افزایش حجم به شکل سه‌بعدی ابرو گزارش می‌کنیم.

استفاده از HAG Restylane-L (Galderma، فورت ورث، تگزاس)، که استفاده از آن بر اساس تجربه و ترجیح جراح بود. تزریقات تحت بی حسی موضعی 30 تا 60 دقیقه قبل از عمل انجام شد. ناحیه درمان بلافاصله قبل از تزریق با الکل استریل شد. با استفاده از یک سوزن گیج 30، HAG در پد چربی چشمی رترو-اوربیکولاریس (ROOF) در سطح بافت عمیق به عضله چشمی چشمی (شکل 1A-B) اعمال شد.

تکنیک جدید برای پر کردن ناحیه ابرو

یک تکنیک پر کردن با استفاده از چندین پاس سوزن برای ایجاد یک پیکربندی انبار کاه از چندین نخ ظریف، لایه‌بندی شده و پر شده برای ایجاد کانتور سه‌بعدی مورد نظر استفاده شد. کبودی در درجه اول با عبور سوزن از لایه اوربیکولاریس همراه است. برای به حداقل رساندن کبودی، سوزن تنها زمانی که نیاز به جابجایی یا برای یک سری معابر دیگر باشد، از طریق پوست بیرون کشیده می شود. هنگامی که سوزن به عمق اوربیکولاریس می رسد، جراح با ایجاد یک الگوی فن مانند از مسیرها بدون بیرون کشیدن کامل سوزن، از صفحه زیر اوربیکولاریس استفاده می کند. اگر کبودی یا هماتوم شروع به ایجاد کرد، ناحیه با فشار ملایم از یک اپلیکاتور نوک پنبه درمان می شود.

اگر سوزن بیش از حد سطحی قرار گیرد، توده های قابل مشاهده یا چرخ های HAG تشکیل می شود. بنابراین مهم است که از رسوب حجم زیادی از پرکننده در یک مکان اجتناب شود. فشار ملایم و مداوم به پیستون سرنگ وارد می شود زیرا سوزن به آرامی از میان بافت ها عبور می کند تا خطوط سه بعدی صاف، پر و پردار ایجاد کند. این شکل برای بیمار و میزان حجم آن تنظیم می‌شود، چه در قسمت فوقانی پد چربی ابرو، چه در قسمت تحتانی پد چربی ابرو، چه در حفره عضلانی تمپورالیس به صورت جانبی پر شود، یا در امتداد لبه چشمی عمیق به آن اضافه شود. شیار فوقانی را پر کنید، از بیمار به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود. یک اثر بالینی با تغییر قابل توجه در کانتور ابرو در حین و بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است.

 

1 نظر در “تزریق ژل ابرو در آنتالیا + بررسی عوارض و مزایا و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *