لاغری با ورزش

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

اگر به دنبال لاغری سریع شکم و پهلو خود هستید، اما نمی‌خواهید از گرسنگی بمیرید یا زندگی خود را در باشگاه بگذرانید، نکات زیر ممکن است برای شما مناسب باشد.دلایل زیادی برای تلاش برای کاهش وزن وجود دارد، اما برای بسیاری از افراد به دنبال داشتن دور کمر باریک‌تر است.

یکی از محبوب‌ترین راه‌هایی که افراد برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند، تمرین کردن و کاهش کالری دریافتی است، اما این می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد. در این مقاله از کلینیک رسپینا اگر فقط به دنبال راهی ساده برای خلاص شدن از شر آن چربی اضافی در 3 روز یا کمتر هستید، ممکن است بخواهید نکات زیر را رعایت کنید.

ما در کلینیک رسپینا این ادعا را داریم که می توانیم با روش های امن و بدون جراحی و بیهوشی در یک جلسه شما را به اندام دلخواهتان برسانیم فقط و فقط ما یک روالی داریم که این روش کیس مناسب خود را می خواهد و برای همه ی کسانی که اضافه وزن دارند مناسب نیست پس… 

برای مشاوره در زمینه لاغری در یک جلسه بدو عوارض

لاغری سریع شکم و پهلو

داشتن چربی اضافی شکم می تواند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارد و ممکن است به چندین بیماری مزمن کمک کند.

یک نوع خاص از چربی شکم – چربی احشایی – یک عامل خطر اصلی برای دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سایر شرایط است.بسیاری از سازمان های بهداشتی از شاخص توده بدنی (BMI) برای طبقه بندی وزن و پیش بینی خطر بیماری متابولیک استفاده می کنند.

با این حال، BMI فقط با استفاده از قد و وزن محاسبه می شود و ترکیب بدن یا چربی احشایی را در نظر نمی گیرد,اگرچه از دست دادن چربی از این ناحیه می‌تواند دشوار باشد، اما اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

چگونه چربی شکم را در سه روز از بین ببریم

لاغری سریع شکم و پهلو ، می توانید ترفندهای زیر را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که آنها تنها راه‌های کاهش وزن نیستند، اما اگر می‌خواهید به سرعت مقداری چربی شکم را از بین ببرید، آن‌ها را امتحان کنید.با دست روی باسن راه بروید و در طول روز به همین شکل راه بروید. شما می توانید این کار را هر روز به مدت 15 دقیقه یا بیشتر انجام دهید، بنابراین سعی کنید تا جایی که ممکن است آن را در جای خود قرار دهید. این به افزایش متابولیسم شما کمک می کند.ببینید پیاده روی چگونه ورزش خوبی است.

شکم لاغری سریع در 3 روز

جدا از لاغری شکم چربی بیش از حد شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن را افزایش دهد. نوشیدن کمتر الکل، خوردن پروتئین بیشتر و وزنه زدن تنها چند قدمی هستند که می توانید برای کاهش چربی شکم انجام دهید.

هر روز یک کاسه بستنی بخورید – اما فقط یک کاسه بستنی کوچک!

بستنی یک دسر عالی است، اما اگر می خواهید چربی شکم را در 3 روز یا کمتر از بین ببرید، خوردن یک عدد بزرگ ایده خوبی نیست. در عوض، یک عدد کوچک بخورید و احساس سیری کنید. این متابولیسم شما را افزایش می دهد.

به مدت 15 دقیقه بعد از صرف غذا چیزی نخورید – و همچنین در این مدت هیچ چیز دیگری نخورید.

اگر غذا می خورید و سپس می خورید و می خورید و می خورید و سپس بیشتر می خورید، پس این ایده بدی است. در عوض، آخرین وعده غذایی خود را حدود 25 دقیقه قبل از خواب نگه دارید و ببینید آیا این به شما کمک می کند تا مقداری چربی شکم را در 3 روز یا کمتر از بین ببرید.

غذاهای مناسب بخورید

برای لاغری سریع شکم و پهلو علاوه بر پرهیز از شکر و الکل، شما همچنین می خواهید از غذاهای چاق کننده مانند غذاهای ناسالم و غذاهای سرخ شده نیز اجتناب کنید. در عوض، سعی کنید به سبزیجات تازه، گوشت بدون چربی و غلات کامل بچسبید. این غذاها به شما کمک می کنند تا چربی شکم را در 3 روز یا کمتر از بین ببرید.راه های دیگر مانند رژیم های کم کالری و رژیم های کم کربوهیدرات به خودی خود به شما نتیجه دلخواه را نمی دهد به همین دلیل.

اگر رژیم غذایی کم کالری دارید، باید تمام غذاهای چاق کننده را از رژیم غذایی خود حذف کنید. این شامل نان سفید، ماکارونی، سیب زمینی، سیب زمینی سرخ کرده و همه غذاهای ناسالم دیگر است. اگر می خواهید در عرض 3 روز یا کمتر مقداری چربی شکم را از بین ببرید، باید از مصرف غذاهای چرب مانند گوشت و لبنیات نیز خودداری کنید.

اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات است، پس یک کار دیگر نیز وجود دارد که باید انجام دهید – برای مدتی از مصرف همه کربوهیدرات ها اجتناب کنید تا بدن خود را تنظیم کند. این بدان معنی است که برای مدتی نان، ماکارونی، برنج، سیب زمینی یا غلات مصرف نکنید. اگرچه می توانید سبزیجات و سایر غذاهای کم کربوهیدرات بخورید. این باید به شما کمک کند تا مقداری چربی شکم را در 3 روز یا کمتر از بین ببرید.کتاب های بی شماری در مورد چگونگی کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر وجود دارد، اما یکی از بهترین گزینه های شما این است که فقط تمام غذاهای چاق کننده را از رژیم غذایی خود حذف کنید و ورزش های زیادی انجام دهید.

برنامه ورزشی خانگی برای لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

اگر به دنبال یک برنامه ساده برای از بین بردن چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، پس همین است. در زیر چند تمرین آسان وجود دارد که می‌توانید در خانه انجام دهید، بنابراین اگر زمان محدودی برای ورزش دارید، آن‌ها را امتحان کنید.

دویدن در محل به مدت 15 دقیقه

با برداشتن گام های بزرگ و هل دادن بازوهای خود به سمت بیرون در مقابل خود، به حالت آهسته آهسته بروید. برای پانزده دقیقه اول، فقط به آرامی در جای خود حرکت کنید. این باعث بهبود سطح آمادگی قلبی عروقی شما می شود.

دراز و نشست به مدت 15 دقیقه.

روی یک تشک دراز بکشید و دستان خود را روی سینه خود ضربدری کنید و از بازوهای خود برای انجام دراز و نشست کمک بگیرید. در پانزده دقیقه اول هر روز سعی کنید تا حد امکان دراز و نشست انجام دهید. اگر نمی توانید این کار را مدیریت کنید، سعی کنید حداقل 100 مورد از آنها را در این پانزده دقیقه انجام دهید. با این کار مقداری چربی شکم در 3 روز یا کمتر از بین می رود.

فشار به مدت 15 دقیقه

روی یک تشک دراز بکشید و دست‌ها را روی زمین درست زیر شانه‌هایتان قرار دهید. حالا بالاتنه خود را از زمین فشار دهید و صاف نگه دارید. حالا دوباره آن را پایین بیاورید و 15 دقیقه تکرار کنید.

تخته به مدت 15 دقیقه

چهار دست و پا (دست و زانو) پایین بیایید. حالا مطمئن شوید که پشت شما صاف است، سرتان را بالا و شانه ها را به عقب ببرید و مطمئن شوید که در پشت شما قوس وجود ندارد. حالا هر روز به مدت پانزده دقیقه این حالت را نگه دارید. با این کار مقداری چربی شکم در 3 روز یا کمتر از بین می رود.

بالا بردن زانو آویزان به مدت 15 دقیقه

روی یک پا بایستید و پای دیگر را بالا ببرید. آن پای بلند شده را مستقیماً پشت سر خود بلند کنید. در پانزده دقیقه اول هر روز، سعی کنید تا حد امکان از این موارد استفاده کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید حداقل 50 کار را انجام دهید. با این کار مقداری چربی شکم در 3 روز یا کمتر از بین می رود.اگر به دنبال کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، باید تمرینات فوق را امتحان کنید. آنها تنها تمریناتی نیستند که می توانید انجام دهید، اما اگر می خواهید با حداقل تجهیزات به سرعت مقداری چربی شکم را از بین ببرید، اینها همان چیزی است که نیاز دارید.

هر یک از تمرینات فوق را هر روز به مدت پانزده دقیقه انجام دهید و سعی کنید آن را هر روز در ساعت مشخصی انجام دهید. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند آنها را صبح قبل از صبحانه انجام دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند آنها را شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهند. انتخاب کنید چه چیزی برای شما بهتر است.

برای از بین بردن چربی شکم در 3 روز یا کمتر چه بنوشیم

در مورد از بین بردن چربی شکم در 3 روز یا کمتر، آنچه می نوشید به اندازه آنچه می خورید مهم است. اگر قصد استفاده از یک برنامه ورزشی را دارید، مطمئن شوید که به اندازه کافی ورزش می کنید. اگر در طول روز آب کافی بنوشید، این کار بهتر عمل می کند. با این حال، اگر برای این نوع تغییر سبک زندگی وقت ندارید یا به دنبال راه حلی سریع هستید، یک بطری آب بردارید و ادامه دهید.

آب آشامیدنی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید هر روز حداقل یک بطری آب بنوشید. این می‌تواند یک بطری آب از یخچال، یک بطری از فروشگاه محلی یا حتی بطری‌ای باشد که شخص دیگری از آن جا گذاشته است.

نوشیدنی های دیگری که می توانید امتحان کنید عبارتند از:

سرکه سیب

سم زدایی طبیعی منبع خوبی از ویتامین های B طبیعی است که متابولیسم شما را افزایش می دهد و به از بین بردن چربی شکم در 3 روز یا کمتر کمک می کند. می توانید آن را ساده بنوشید یا با آب و کمی عسل مخلوط کنید.

ویتامین های B

می‌توانید مکمل‌های این ویتامین‌ها را بخرید، اما اگر به دنبال چیزی طبیعی هستید، فقط کمی آب بنوشید.

خیارها

اگر به دنبال کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، خیار بهترین دوست شماست. آنها دارای محتوای آب بالا و کالری کم هستند و همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر هستند. حتما قبل از خوردن آنها را از وسط نصف کنید.

قهوه

نوشیدن قهوه فواید زیادی دارد، از جمله افزایش تمرکز و متابولیسم، اما حتی بهتر از آن، یک ادرارآور طبیعی است که به شما کمک می کند چربی شکم را در 3 روز یا کمتر از بین ببرید. همچنین چای را ببینید.

چای

اگر به دنبال کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، به جای قهوه چای بنوشید. انواع مختلفی از چای برای امتحان کردن وجود دارد.

با این برنامه غذایی برای کاهش وزن در خانه، چربی شکم را در 3 روز از بین ببرید

اگر می خواهید به سرعت مقداری چربی شکم را از بین ببرید، خوردن غذاهای مناسب به اندازه انجام ورزش های مناسب مهم است. شما نمی توانید با میوه های تازه، سبزیجات و محصولات کم کربوهیدرات اشتباه کنید. علاوه بر این، کیف پول شما نیز آسان تر است، که یک امتیاز دیگر است! در زیر چند پیشنهاد در مورد آنچه می توانید بخورید اگر به دنبال کاهش سریع چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، آورده شده است.

میوه ها و سبزیجات تازه

همه اینها کالری کمی دارند و حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از آنها می برید، مطمئن شوید که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا آنها را بشویید. سعی کنید هر روز حداقل دو وعده غذا بخورید. این شامل:

سیب

برای صبحانه عالی است، اما در طول روز نیز به شما انرژی پایدار می دهد. آنها همچنین دارای فیبر بالایی هستند، بنابراین آنها یک انتخاب عالی دیگر برای کاهش وزن هستند که سریع عمل می کنند.

موز

حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 است که یک سرکوب کننده عالی اشتها است.

بلوبری

حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید.

هویج

اینها سرشار از فیبر و بتاکاروتن هستند، بنابراین به تسریع متابولیسم و ​​در نتیجه کاهش وزن سریع کمک می کنند.

کلم بروکلی

این یک غذای عالی برای ناهار است زیرا می توان آن را به صورت خام یا بخارپز مصرف کرد.

کرفس

به خودی خود خوشمزه است، اما به خوبی با کره بادام زمینی مخلوط می شود تا یک میان وعده سالم درست شود.

نکات اضافی برای از لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

نکته 1. این 3 تمرین را در 3 روز انجام دهید

این یک راه عالی برای ورزش کردن بدون رفتن به باشگاه است. اگر یک دی وی دی تناسب اندام دارید که شامل این تمرینات است، آن ها را هر روز به مدت سه روز انجام دهید. می توانید از یک تمرین شش تکه استفاده کنید، اما فقط انجام سه مورد از تمرینات شروع خوبی برای کسانی است که می خواهند در عرض 3 روز یا کمتر از شر چربی های شکم خلاص شوند.

نکته 2. از مصرف شکر اجتناب کنید

این یکی بزرگ است. اگر به دنبال کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، اجتناب از غذاهای شیرین ممکن است ایده خوبی باشد. ایده این است که آنها می توانند منجر به افزایش انسولین و مسائل دیگر شوند، بنابراین اگر می خواهید به سرعت مقداری چربی از دست بدهید، ممکن است خودداری از این غذاها ایده خوبی باشد.

نکته 3. از مصرف الکل خودداری کنید

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای کاهش چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، ممکن است اجتناب از الکل همان چیزی باشد که نیاز دارید. اگر بالای 18 سال سن دارید، نمی توانید الکل مصرف کنید. اگر زیر آن سن هستید، فقط یک نوشیدنی در روز مصرف کنید.

یک راه سریع برای سوزاندن چربی شکم چیست؟

راه‌های زیادی برای سوزاندن چربی‌های شکم وجود دارد، اما برخی از این روش‌ها به کار بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به ورزش علاقه ای ندارید، می توانید رژیم غذایی خود را تغییر دهید یا هر روز حداقل بیست دقیقه ورزش های هوازی انجام دهید. اگر مایلید برای این کار تلاش کنید، در زیر آنچه باید انجام دهید آورده شده است.

هر روز قبل از تمرین به مدت 15 دقیقه آب بنوشید

نوشیدن آب زیاد به دفع سموم بدون افزودن کالری اضافی به سیستم شما کمک می کند. به علاوه، به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک می کند. نیازی به نوشیدن نوشابه های گازدار یا الکل نیست. فقط آب ساده بنوشید و در عرض 3 روز یا کمتر به سرعت چربی شکم را از دست خواهید داد.مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه بخورید.این نه تنها شما را سیر می کند، بلکه برای بدن شما نیز بسیار سالم و طبیعی است! برای کاهش وزن هم عالیه

مکمل کاهش وزن مصرف کنید.

اگر علاقه ای به رژیم غذایی یا ورزش ندارید، یک مکمل مصرف کنید تا به شما کمک کند چربی شکم را به سرعت در 3 روز یا کمتر از بین ببرید. این به این دلیل است که مکمل‌هایی مانند Celuvation باعث می‌شود بدن شما سریع‌تر چربی بسوزاند. آنها بی خطرتر از قرص های لاغری هستند، بدون هیچ گونه ناراحتی و عوارض جانبی دیگری که با قرص های لاغری همراه است.

از بین بردن چربی شکم در 3 روز با تخم مرغ

اگر به دنبال از بین بردن سریع چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، تخم مرغ یک غذای کوچک خوب است، اما البته، آنها تنها گزینه نیستند در واقع، آنها می توانند انتخابی سالم برای کاهش وزن نیز باشند، به شرطی که مراقب اندازه وعده های خود باشید! با این حال، اگر واقعاً می خواهید چربی شکم را به سرعت در 3 روز یا کمتر از بین ببرید، این همان کاری است که باید انجام دهید.

برای صبحانه تخم مرغ بخورید.

اگر به دنبال کاهش سریع چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، تخم مرغ راهی عالی برای شروع روز شماست زیرا کالری کمی دارد و طعم دلپذیری دارد. فقط مطمئن شوید که زیاد غذا نمی خورید! اگر مجبور هستید، سعی کنید در طول روز وعده های کوچکتری داشته باشید تا بتوانید همچنان از دستور العمل های مورد علاقه خود لذت ببرید. اگر می‌خواهید طعم‌دار شوید، می‌توانید سبزیجات را به تخم‌مرغ‌های همزده اضافه کنید.

نسخه کم کربوهیدرات را امتحان کنید.

تخم مرغ برای کاهش وزن که سریع عمل می کند عالی است، اما به ویژه برای کاهش سریع چربی شکم در 3 روز یا کمتر عالی است. افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند، باید به دنبال تخم مرغ هایی باشند که کربوهیدرات کمتری دارند، زیرا این تخم مرغ باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. نکته منفی این است که طعم آنها به اندازه تخم مرغ با بسیاری از مواد دیگر اضافه نمی شود.

از بین بردن چربی شکم در 3 روز با بلغور جو دوسر

اگر به دنبال کاهش سریع چربی شکم در 3 روز یا کمتر هستید، جو دوسر در واقع یکی از بهترین غذاها برای خوردن است. اگر با آنها آشنایی ندارید، پس فیبر بالایی دارند و کالری کمی دارند. در نتیجه، آنها می توانند به شما کمک کنند تا برای مدت طولانی تری نسبت به سایر غذاها احساس سیری کنید. این بدان معناست که در طول روز کمتر غذا می خورید و همچنین متابولیسم شما را نیز افزایش می دهد. به علاوه، آنها خوشمزه هستند و به راحتی آماده می شوند!

تنها مشکل جو دوسر این است که می تواند کربوهیدرات بسیار بالایی داشته باشد. اگر این مشکل برای شماست، مطمئن شوید که اندازه سهم خود را کنترل کرده و از مصرف بیش از حد جو پرهیز کنید. از طرف دیگر، می توانید آنها را با انواع دیگر غلات مخلوط کنید. کینوا یک انتخاب عالی برای این کار است زیرا سرشار از پروتئین است و می توان از آن به جای جو دوسر برای تهیه کاسه های خوش طعم جو دوسر استفاده کرد!

سوالات متداول

برای از بین بردن چربی شکم صبح چه بخورم؟

تخم مرغ یک انتخاب عالی برای صبحانه است زیرا کالری کمی دارد و سرشار از پروتئین است. می توانید آنها را به تنهایی بخورید یا می توانید آنها را در املت بریزید.

بهترین برنامه غذایی برای کاهش وزن سریع چیست؟

اصول اولیه رژیم غذایی ساده است، اما برخی از افراد بیشتر از دیگران به کمک نیاز دارند. ممکن است متوجه شوید که بعد از اولین تلاش های رژیم غذایی خود به کمک نیاز دارید، اما اگر به اصول اولیه پایبند باشید، خوب هستید.

چگونه می توانم در 3 روز شکمی صاف داشته باشم؟

راه های زیادی برای داشتن شکمی صاف وجود دارد، اما تنها راه موثر، خوردن مقدار زیادی غذاهای سالم و ورزش منظم است.

چگونه می توانم چربی شکم را سریع از بین ببرم؟

بسیاری از مردم می خواهند بدانند چگونه چربی شکم را سریع از بین ببرند، اما همیشه امکان پذیر نیست. بسیاری از رژیم‌های غذایی به شما کمک می‌کنند تا چربی‌های شکم را سریع از بین ببرید، اما همیشه سالم نیستند. به علاوه، برخی از روش‌ها برای کاهش وزن سریع‌تر از روش‌های دیگر عمل می‌کنند. به همین دلیل است که باید سعی کنید اهداف خود را واقع بینانه داشته باشید و در عوض کاهش وزن پایدار را هدف قرار دهید.

برای از بین بردن سریع چربی شکم چه بخورم؟

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش سریع چربی شکم بخورید، اما اگر می خواهید بدانید چه چیزی برای کاهش وزن مفید است، غذاهای سالم مصرف کنید و به طور منظم ورزش کنید.

آیا راهی برای کاهش وزن بدون ورزش وجود دارد؟

زمانی که رژیم را با ورزش ترکیب کنید، کاهش وزن همیشه بهتر است. با این حال، این همیشه برای همه امکان پذیر نیست، بنابراین اگر رویکرد تنبلی را در پیش گرفته اید، سعی کنید راه هایی برای ورزش بیابید که به تلاش زیادی نیاز ندارد. به عنوان مثال، وزنه زدن یک راه عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و داشتن اندامی لاغرتر است. با این حال، اگر اضافه وزن ندارید، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری مانند کار با یک مربی شخصی یا استخدام وزنه را در نظر بگیرید.

دیدگاهی در مورد “رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

  1. سمیرا گفت:

    سلام وقت بخیر این رژیم سه روزه شما واقعا جواب میده؟ من ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم تا قبل عید اوکی میشم؟

    1. mehdi mehdi گفت:

      سلام وقت بخیر برای مشاوره با شماره ۰۹۰۱۵۵۵۶۲۵۲ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *