Uncategorized @fa

جدیدترین دستگاه لاغری و کاهش وزن | دستگاه AspireAssist

دستگاه لاغری

سازمان غذا و دارو روز سه شنبه یک دستگاه کاهش وزن جدید و غیرعادی را تأیید کرد: یک پمپ خارجی که بخشی از محتویات معده را به داخل توالت می ریزد.برخی از منتقدان آن را «پرخوری عصبی کمکی» نامیده‌اند، اما این دستگاه که برای استفاده در بیماران بسیار چاق تأیید شده است، به آنها کمک می‌کند تا به طور متوسط بیش از 12 درصد وزن بدن خود را کاهش دهند – بسیار بیشتر از قرص‌ها یا بیشتر رژیم‌ها.

این دستگاه کم تهاجمی در نظر گرفته می شود و شامل لوله ای است که از داخل معده به درگاهی در قسمت بیرونی شکم می رود. پمپ را می توان در صورت لزوم به درگاه بیرونی متصل کرد تا حدود یک سوم محتویات معده را در یک زمان حذف کند.

Aspire Bariatrics of King of Prussia, Pennsylvania که این دستگاه را می سازد، ویدیویی در مورد آن در اینجا دارد.آزمایشات بالینی نشان داد که بیمار به طور متوسط ​​46 پوند در طول سال اول و چند پوند دیگر وزن کم کرد تا در سال دوم 50 پوند کاهش وزن داشته باشد.

FDA در بیانیه ای در ارتباط با دستگاه لاغری

«دستگاه AspireAssist نباید برای بیماران مبتلا به اختلالات خوردن استفاده شود و برای مدت کوتاهی در افرادی که دارای اضافه وزن متوسط ​​هستند، در نظر گرفته نشده است.در نظر گرفته شده است که به کاهش وزن در بیماران 22 ساله و بالاتر که چاق هستند، با شاخص توده بدنی 35 تا 55، کمک کند و از طریق درمان غیرجراحی کاهش وزن نتوانسته اند به کاهش وزن دست یابند و حفظ کنند.

دکتر شلبی سالیوان از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، که به آزمایش AspireAssist و چندین دستگاه پزشکی دیگر نیز کمک کرد، می‌گوید که این گزینه برای افراد بسیار چاق است. او با توضیحات انتقادی در مورد نحوه عملکرد دستگاه مخالفت می کند.

سالیوان به NBC News گفت

«هیچ چیزی به نام بولیمیا پزشکی یا پرخوری عصبی کمکی وجود ندارد. پرخوری عصبی یک اختلال خوردن است که با پرخوری و سپس پاکسازی، اغلب با استفراغ اجباری تعریف می شود.او گفت: «بیماران با این درمان کمتر از قبل غذا می‌خورند. “مردم فکر می کنند که بیماران می توانند هر چه می خواهند بخورند و سپس آن را آسپیره کنند و این درست نیست. باید به اندازه کافی مایع باشد و ذرات باید به اندازه کافی کوچک باشند تا از لوله عبور کنند.”

این دستگاه لاغری چگونه عمل می کند

این دستگاه لاغری به فهرست رو به رشدی از راه‌های جدید برای کمک به کاهش وزن آمریکایی‌ها می‌پیوندد، از رژیم‌های غذایی با کنترل دقیق گرفته تا جراحی و دسته‌ای از دستگاه‌هایی که معده را کوچک‌تر می‌کنند.داروهای رژیمی خیلی خوب کار نمی کنند و پزشکان تمایلی به تجویز آنها ندارند. این دستگاه جدید اولین وسیله ای است که غذایی را که مردم قبلاً قبل از هضم آن خورده اند حذف می کند.

نیاز در حال افزایش است. آخرین داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان می دهد که 38 درصد از بزرگسالان ایالات متحده چاق هستند، در حالی که 17 درصد از نوجوانان در این دسته قرار می گیرند.دکتر ویلیام میزل از FDA گفت: “رویکرد AspireAssist به کنترل موثر جذب کالری کمک می کند، که یک اصل کلیدی در درمان مدیریت وزن است.”

وی افزود: “بیماران باید به طور منظم توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تحت نظر باشند و باید یک برنامه سبک زندگی را دنبال کنند تا به آنها کمک کند عادات غذایی سالم تری ایجاد کنند و کالری دریافتی خود را کاهش دهند.”

این شرکت نگفته است که چقدر برای دستگاه لاغری که در بازار اروپا وجود دارد، هزینه خواهد کرد. جراح همچنین باید دستگاه را در یک روش اندوسکوپی کوتاه کاشت کند و این هزینه ممکن است بسته به مرکز متفاوت باشد.FDA خاطرنشان کرد: استفاده و کاهش وزن و ارائه مشاوره در مورد روش های درمانی سبک زندگی.عوارض جانبی شامل سوء هاضمه، حالت تهوع، استفراغ، یبوست و اسهال است.چاقی با استفاده از شاخص توده بدنی (BMI) – اندازه گیری قد به وزن – محاسبه می شود که امتیاز 30 است.

افراد زمانی که BMI آنها به 25 برسد اضافه وزن در نظر گرفته می شوند.

فردی که 5 فوت و 5 وزن دارد و 149 پوند وزن دارد، دارای شاخص توده بدنی 24 است که وزن سالمی در نظر گرفته می شود. یک پوند اضافه کنید و همان فرد دارای BMI 25 است و اضافه وزن در نظر گرفته می شود. با وزن 180 پوند این فرد دارای BMI 30 است و چاق محسوب می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *