مزیت تزریق بوتاکس چیست و چرا این ابزار پزشکی در این چند دهه بسیار در دنیا معروف شده است؟تزریق بوتاکس در درجه اول به دلیل توانایی کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد توجه قرار می گیرد. آنها همچنین برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی دهانه رحم)، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می شوند. تزریق بوتاکس همچنین ممکن است به پیشگیری از میگرن مزمن کمک کند.

در تزریق بوتاکس از سمی به نام onobotulinumtoxinA استفاده می شود تا به طور موقت از حرکت عضله جلوگیری کند. این سم توسط میکروبی تولید می شود که باعث بوتولیسم، نوعی مسمومیت غذایی می شود.بوتاکس اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم استفاده کرد. محصولات دیگر اکنون عبارتند از abobotulinumtoxinA (Dysport)، rimabotulinumtoxinB (Myobloc) و incobotulinumtoxinA (Xeomin). هر یک کمی متفاوت است، به خصوص در مورد واحدهای دوز، بنابراین آنها قابل تعویض نیستند.

بوتاکس یکی از رایج ترین روش های جوانسازی صورت است. برای آشنایی بیشتر با فواید غیرقابل انکار بوتاکس به ادامه مطلب مراجعه کنید.زنی که بدون چین و چروک لبخند می زند در پنج سال گذشته، بوتاکس محبوبیت خود را افزایش داده است و شاهد افزایش 40.6 درصدی تعداد عمل های انجام شده بوده است. با محبوبیت بیشتر بوتاکس، بسیاری از مردم مایلند از مزایای این عمل زیبایی مطلع شوند.

آیا شما علاقه مند به انجام عمل بوتاکس هستید؟ به خواندن این مقاله از کلینیک رسپینا ادامه دهید تا با هفت مزیت اصلی بوتاکس آشنا شوید و ببینید چرا باید امروز تزریق بوتاکس را انجام دهید.

۱.با تزریق بوتاکس زیبایی طبیعی را افزایش می دهد

یکی از مهمترین مزایای انجام بوتاکس این است که روشی آسان برای افزایش زیبایی طبیعی شماست. بوتاکس به عنوان یک درمان ضد پیری استفاده می شود، زیرا راهی آسان برای کاهش ظاهر چین و چروک است.این بدان معنی است که تزریق بوتاکس می تواند هر چیزی را از خطوط شدید پیشانی گرفته تا خطوط اخم و تمام قسمت های بین آن را بهبود بخشد.از آنجایی که این نواحی همان چیزی است که مردم هنگام ملاقات با شما در ابتدا متوجه آن می شوند، تزریق بوتاکس راهی آسان برای بهبود ظاهر شما و ایجاد تاثیر اولیه بهتر است.

2. بسیاری از شرایط بهداشتی را بهبود می بخشد

علاوه بر بهبود ظاهر فیزیکی، تزریق بوتاکس می تواند بسیاری از شرایط سلامتی دیگر را نیز بهبود بخشد.به عنوان مثال، بسیاری از افراد از TMJ یا انواع دیگر دردهای عضلانی رنج می برند، تزریق بوتاکس را برای کمک به شل کردن این عضلات انجام دهند.تزریق بوتاکس حتی برای درمان میگرن مزمن و سایر مشکلات سلامتی مزمن استفاده می شود.

از آنجایی که بوتاکس فعالیت عصبی را در عضلات شما مسدود می کند، می تواند از استفاده غیر ضروری از عضلات نیز جلوگیری کند. افرادی که از تعریق شدید زیر بغل، بی اختیاری ادرار یا حتی مثانه بیش فعال رنج می برند، می توانند از تزریق بوتاکس بهره مند شوند.

3. روش غیر تهاجمی و سریع

تزریق بوتاکس یک گزینه عالی برای عمل های زیبایی است زیرا غیر تهاجمی و سریع است.کل این روش فقط چند دقیقه طول می کشد، به خصوص زمانی که با یک متخصص کار می کنید. آنها از یک سوزن کوچک برای تزریق بوتاکس به نواحی خاصی از صورت شما استفاده می کنند. از آنجایی که بوتاکس یک روش غیرجراحی است، به این معنی است که با قرار ملاقاتتان زمان استراحت کمتری خواهید داشت و می توانید به سرعت وارد و خارج شوید.

4. نتایج تقریباً فوری

بسیاری از افرادی که می خواهند ظاهر خود را به سرعت بهبود بخشند، بوتاکس را انتخاب می کنند زیرا نتایج تقریباً فوری را ارائه می دهد. هنگامی که تزریق بوتاکس خود را انجام دادید، سه تا چهار روز پس از عمل، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

با این حال، بوتاکس حدود 3 ماه پس از تزریق شما به کار خود ادامه می دهد. به طور معمول، متوجه خواهید شد که چین و چروک ها و خطوط شما به طور مداوم شل می شوند تا زمانی که حداکثر نتیجه را به دست آورید.پس از تزریق، ممکن است متوجه خونریزی خفیف شوید، اما زمان بهبودی لازم نیست. شما به سادگی می توانید بلافاصله پس از تزریق به فعالیت های عادی خود بازگردید.

5. روش ارزان قیمت زیبایی

درمان بوتاکس نیز یک روش زیبایی ارزان است، به ویژه در مقایسه با روش های جراحی یا محصولات مراقبت از پوست لوکس.

هنگامی که شما بوتاکس دریافت می کنید، آن را بر حسب واحد اندازه گیری می کنند، بنابراین شما معمولاً حدود 10 تا 25 دلار برای هر واحد بوتاکس پرداخت می کنید. بسته به بودجه خود، می توانید انتخاب کنید که بوتاکس کم و بیش متناسب با نیازتان انجام شود.بوتاکس همچنین می‌تواند در هزینه‌های سایر روش‌های مراقبت از پوست، مانند صورت و انواع مختلف جراحی صورت یا درمان‌های چین و چروک، صرفه‌جویی کند. بودجه برای آن آسان است و می تواند در هزینه های شما در درمان های گران تر در آینده صرفه جویی کند.اگر می خواهید در مورد هزینه تزریق بوتاکس بیشتر بدانید، می توانید در طول مشاوره بوتاکس از پزشک خود سوال کنید.

6. نتایج پایدار

چیز دیگری که بوتاکس را به یک گزینه عالی برای درمان زیبایی تبدیل می کند این است که نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج کامل را در عرض ده روز پس از تزریق مشاهده کنید.

در این زمان، چین و چروک ها و خطوط ریز شما به آرام شدن ادامه می دهند و کمتر دیده می شوند. در حالی که تزریق بوتاکس در نهایت از بین می رود، معمولاً حدود 3 ماه طول می کشد.

7. گزینه های درمانی قابل تنظیم

در نهایت، تزریق بوتاکس به شما این امکان را می دهد که گزینه های درمانی قابل تنظیمی را با پزشک خود ایجاد کنید.هنگامی که برای مشاوره با پزشک خود برنامه ریزی می کنید، می توانید در مورد نواحی صورت خود که بیشتر به شما مربوط می شود صحبت کنید و تعیین کنید که چه لکه هایی را می خواهید درمان کنید.شما همچنین می توانید به تعداد یا به تعداد دلخواه تزریق بوتاکس انجام دهید. این همچنین به این معنی است که شما می توانید بوتاکس های خود را در بودجه ماهانه خود قرار دهید!با بحث در مورد هدف نهایی خود با یک متخصص، می توانید یک دوره درمانی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما باشد.

فروشگاه
ستون کناری
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من