کرایولیپولیز لاغری

کرایولیپولیز لاغری چرا انقدر مورد استقبال قرار گرفته است.امروزه بیشتر مردم به ارزش لاغری و تناسب اندام تا حدود زیادی پی برده اند .اکثر افراد جامعه هنگامی که دچار ناراحتی ها و بیماری ها می شوند به فکر لاغری و تناسب اندام خود می افتند و می کوشند با لاغر شدن و به دست آوردن تناسب اندام، هزینه های گزاف مراجعه به پزشک را کاهش دهند .لاغری یک روش درمان طبیعی است که فرصت پاکیزه شدن سیستم بدن را به انسان می دهد.

لاغری نه تنها باعث افزایش سلامتی می شود بلکه باعث افزایش آرامش روحی و اعتماد به نفس هم می شود.چاقی و اضافه وزن عوارض بسیاری دارد و علاوه بر بد شکل شدن بدن به سیستم های اصلی و حیاتی بدن هم چون قلب، مغز، غدد داخلی، مفاصل و عروق آسیب اساسی و غیر قابل برگشت می زند.با رژیم غذایی مناسب و بهره بردن از انواع رژیم های غذایی علمی و سودمند مورد تایید پزشکان، افراد می توانند از اضافه وزن خود رهایی یابند و با یک برنامه غذایی مناسب با شرایط فیزیکی خود، به وزن مطلوب خود به راحتی برسند.

و با ورزش و تمرینات منظم هوازی روزانه افراد چاق همراه با رژیم غذایی مناسب می توانند به بهبود عملکرد عضلات و استقامت عضلات خود کمک کنند.

اما با وجود رژیم های غذایی منظم و ورزش های روزانه که کمک به کاهش وزن افراد چاق می کند، هم چنان افراد زیادی از جامعه از اندام خود راضی نبودند و با وجود تلاش زیاد هنوز نتوانسته بودند به شکمی تخت دست یابند و هر نوع لباسی که می خواهند بپوشند.

به همین منظور از سال 2001 پزشکان و محققان علم تغذیه و لاغری در آمریکا به فکر طراحی دستگاهی جهت از بین بردن چربی های موضعی افراد چاق شدند و با تلاش های بسیار دستگاهی معجزه آسا با تکنولوژی سرما درمانی طراحی شد

و بعد از چند سال سازمان غذا و داروی آمریکا دستگاه کرایولیپولیز یا به عبارتی کول اسکالپتینگ را به عنوان دستگاهی موثر و بی خطر در لاغری شکم و پهلو و پشت و سینه آقایان و بازوها تایید کرد.و امروزه در سراسر دنیا از سیستم کرایولیپولیز یا به عبارتی فریز کردن سلول های چربی به منظور لاغری استفاده می شود.لاغری با کرایولیپولیز به هیچ وجه سخت نیست و به راحتی می توانید با این تکنولوژی فریز کردن از شر چربی های خود رها شوید.

نکات مهم و متمایز کنند کرایولیپولیز

  • این روش مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است و هیچ گونه عارضه ای برای فرد ندارد.
  • ویژگی کرایولیپولیز در این است که در اکثر نقاط بدن همچون بازوها، شکم، زیر شکم، بالای شکم، پهلوها، داخل ران ها، خارج ران ها، سینه آقایان، ناحیه پشت می توان استفاده کرد.
  • تمام دستگاه های کرایولیپولیز از سیستم سرمایشی جهت از بین بردن چربی های زیر پوستی استفاده می کنند اما همه دستگاه ها به یک ساختار نیستند.
  • بعضی از دستگاه ها همانند صفحه هستند و روی ناحیه چربی گذاشته می شوند و بعضی از دستگاه ها وکیوم دار هستند که بافت چربی را وکیوم می کنند و سپس عمل فریز کردن انجام می شود.
  • با توجه به تحقیقات گسترده در آمریکا توسط محققین لاغری و تناسب اندام دستگاه های وکیوم دار نتایج بهتری داشته اند چون بافت چربی بیشتری در یک جلسه فریز می شود و به دنبال آن چربی بیشتری از بین می رود و طی یک مطالعه آماری دقیق در اروپا و آمریکا ثابت شده است که 99 درصد از مراجعین جهت لاغری با کرایولیپولیز، دستگاه های کرایولیپولیز وکیوم دار را انتخاب کرده اند.

  • ما مدعی هستیم که حداقل در ایران به مدت 5 سال با سابقه درخشان در زمینه لاغری و تناسب اندام با کرایولیپولیز تخصصی از سیستم سرمایشی وکیوم دار استفاده می کنیم.

  • تمام ورزش های روزانه و منظم به بهبود خونرسانی و دفع بیشتر چربی ها به دنبال کرایولیپولیز موثر هستند ولی کلینیک رسپینا به عنوان کلینیک مجهز لاغری با کرایولیپولیز به مراجعین بیشتر تمرینات هوازی و تمرینات منظم یوگا را بعد از کرایولیپولیز پیشنهاد می کند.

  • لاغری با کرایولیپولیز نه تنها به بهبود ظاهر و تناسب اندام فرد کمک می کند بلکه طی تحقیقات انجام شده توسط محققین آمریکا افرادی که کرایولیپولیز انجام داده اند وضعیت کبدی آن ها بهتر شده است و به دلیل کوچک شدن شکم فرد، شرایط فشاری روی مفاصل هم بهبود یافته است.

  • ماساژ لاغری به تنهایی نتایج خیلی راضی کننده ای ندارد ولی بعد از جلسه کرایولیپولیز به منظور بهبود جریان لنفاوی و جریان خون و افزایش انتقال چربی به سیستم لنفاوی و دفع بیشتر و بهتر آن ها توصیه می شود.

  • به طور کلی کرایولیپولیز بدون رژیم و ورزش کار خود را انجام می دهد و شعار کرایولیپولیز در دنیا همین است که شما نیاز به رژیم و ورزش ندارید و با کرایولیپولیز از شر چربی های موضعی خود رها شوید.

    ولی نکته ای که هست این شعار مخصوص افرادی است که اضافه وزن کمی دارند یا اصلا اضافه وزن ندارند و فقط مشکل چاقی موضعی را دارند.

    ولی افرادی که علاوه بر چاقی موضعی مشکل اضافه وزن هم دارند، برای گرفتن نتایج عالی بهتر است از پزشک خود یک رژیم غذایی مناسب دریافت کنند.

  • کلینیک رسپینا به تنهایی رژیم میوه خواری را پیشنهاد نمی کند و بهتر است بیماران حتما در برنامه غذایی خود از میوه ها به اندازه کافی و در زمان مشخص استفاده کنند که خود طبیعتا نتایج لاغری فرد را افزایش می دهد.ولی ما به عنوان کلینیک تخصصی لاغری با کرایولیپولیز بعد از انجام روش کرایولیپولیز بهترین زمان و میزان مصرف میوه در برنامه روزانه تان را ارائه می دهیم.

  • تنها جایی که بابت استفاده از کرایولیپولیز ممنوعیت دارد ناحیه سینه خانم هاست و این به دلیل بافت حساس و مهم این ناحیه است و تقریبا هیچ روش لاغری به جز رادیوفرکانسی لاغری امکان استفاده نیست.

    کلینیک رسپینا به خانم هایی که شکل چربی اضافی و شلی پوست در ناحیه سینه ها دارند از روش های غیر جراحی، رادیوفرکانسی لاغری با سیستم پیشرفته و امن که در کلینیک رسپینا هم سالهاست کار می شود پیشنهاد می شود.

    و استفاده از رادیوفرکانسی لاغری برای ناحیه سینه خانم ها نه تنها چربی ها را از بین می برد و سینه ها را کوچکتر می کند بلکه باعث سفت شدن پوست ناحیه سینه و لیفت مقداری سینه ها می شود.

  • طبق تحقیقات محققان زیبایی و لاغری در آمریکا بهترین روش و امن ترین روش و کم هزینه ترین روش برای کوچک شدن سینه آقایان کرایولیپولیز است.

    و طی مطالعات آماری در سال 2013 مشخص شده است که مردهایی که بافت سینه بزرگی و چربی داری دارند، بسیار رنج می برند و به راحتی نمی توانند هر گونه لباسی در جامعه بپوشند و حتی تمایل کمتری برای استفاده از فضاهای دریایی و یا استخر دارند

  • بر خلاف تصور افراد، کرایولیپولیز برای ناحیه سینه آقایان بسیار راحت و بدون درد است و حتی مراجعه کننده حین فریز کردن بافت چربی خود می تواند بخوابد و در طول 1 ساعت فریز کردن چربی به هیچ وجه اذیت نمی شود.
  • کرایولیپولیز در 2 سال اخیر در آمریکا برای ناحیه غبغب هم مورد استفاده قرار گرفته است و نتایج خوبی داشته است و در این روش از هندپس بسیار کوچک که جهت غبغب طراحی شده است استفاده می شود و ناحیه غبغب طی زمان 30 دقیقه فریز می شود و نتایج بعد از 1 ماه آشکار می شود.

  • ولی طی مطالعات بسیار در زمینه غبغب، مزوتراپی لاغری در صورتی که از تکنیک های مربوط به غبغب و داروهای مزوتراپی مربوط به غبغب استفاده شود نتایج بهتری نسبت به کرایولیپولیز دارد.

    کلینیک رسپینا به عنوان مرکز تخصصی کرایولیپولیز لاغری و مزوتراپی لاغری در ایران، برای افرادی که از مشکل بزرگی غبغب رنج می برند، مزوتراپی را پیشنهاد می کند.

  • رژیم غذایی برای همه افرادی که از کرایولیپولیز بهره می برند نیاز نیست، تنها برای افرادی نیاز است که مشکل اضافه وزن هم دارند و بهترین رژیم، رژیمی است که همه نوع مواد غذایی سالم را داشته باشد و شما را محدود به یک سری مواد غذایی خاص نکند.

    برای مثال بعضی از رژیم های غذایی غلط کربوهیدرات ها همچون برنج را کاملا حذف می کند که این کار کاملا غلط است زیرا کربوهیدرات های مرکب همچون برنج، انرژی بدن شما را تامین می کند و در صورتی که در زمان مناسب و اندازه مناسب مصرف شود نه تنها شما را چاق نمی کند بلکه به راحتی لاغر می کند.

  • و با توجه به اینکه هرچه سیستم گردش جریان خون بدن و سیستم لنفاوی بهتر عمل کند نتایج لاغری با کرایولیپولیز بهتر می شود، بنابراین هرچه شما بیشتر آب مصرف کنید نتایج لاغری با کرایولیپولیز هم بیشتر است و مصرف بیشتر آب موجب خروج بیشتر سموم و ضایعات متابولیسم سلولی از طریق ادرار یا عرق می شود.

  • بزرگ بودن ساق پا و یا به عبارتی سلولیت ساق پا در اکثر موارد ژنتیکی است و اکثر افراد این مشکل را از بچگی با خود دارند و در خانم ها این مسئله بیشتر است و طبیعتا در زیبایی اندام آن فرد تاثیر منفی زیادی دارد.

    متاسفانه اکثر افرادی که مشکل سلولیت ساق پا را از کودکی دارند، با نواسانات هرمون استروژن در طول زندگی و اضافه وزن و یا مشکلات زنانگی در طول زندگی، ساق پای آنها بزرگتر و زشت تر می شود.

    اولین توصیه کلینیک رسپینا به عنوان مرکز تخصصی لاغری به این گونه افراد این است که حتما یک رژیم غذایی مناسب داشته باشند تا به هیچ وجه وزن آنها زیاد نشود و اینکه یک ورزش هوازی روزانه داشته باشند و توسط پزشک زنان تحت کنترل وضعیت هرمونی باشند.

    کرایولیپولیز به دلیل سفتی ناحیه ساق پا و سلولیت این ناحیه نتایج خوبی در لاغری ساق پا ندارد و افراد بسیار کمی از کسانی که مشکل بزرگی ساق پا رنج می برند می توانند از کرایولیپولیز استفاده کنند و کلینیک رسپینا به این گونه افراد جهت لاغری موضعی روش ها و تکنیک های دیگری را پیشنهاد می کند.

نقاط هدف کرایولیپولیز

کرایولیپولیز بازو ها

ناحیه بازو جز مناطقی است که چربی های سر سختی دارد و بزرگ شدن بازوها منجر به زشت شدن بازوها می شود و این بزرگ شدن تاثیر منفی زیادی در زیبایی اندام دارد که این شکل در خانم ها بیشتر است و چربی های بازو با ورزش شدید و حتی رژیم های غذایی سر سخت از بین نمی رود.ویژگی مثبتی که کرایو بازو نسبت به تکنیک های لاغری دیگر برای بازو دارد این است که پوست آن ناحیه دچار شلی هم نمی شود.مزوتراپی لاغری در کنار کرایولیپولیز مکمل بسیار مناسبی برای لاغر شدن و کوچک شدن بازوها است.

مزوتراپی لاغری شامل تزریق کوکتل های ویژه چربی سوزی و انتقال سلول های چربی به کبد و کلیه است و توجه داشته باشید که برای گرفتن نتایج بسیار خوب از مزوتراپی لاغری حتما داروهایی که استفاده می کنید با کیفیت باشند و دوز تزریقی که انجام می دهید مناسب باشد.افرادی که از کرایولیپولیز لاغری برای بازوها استفاده کرده اند بهتر است بعد از گذشت 3 هفته از جلسه کرایولیپولیز خود تحت درمان رادیوفرکانسی لاغری قرار گیرند و حداقل 8 جلسه این تکنیک را انجام دهند.افرادی که هم از کرایولیپولیز و هم مزوتراپی به صورت ترکیبی استفاده می کنند حتما باید روزانه آب زیادی مصرف کنند و مدام بدن خود را هیدراته نگه دارید.

کلینیک رسپینا به عنوان مرکز تخصصی لاغری با کرایولیپولیز به شما عزیزانی که جهت لاغری بازوها با کرایولیپولیز مراجعه می کنید، تمرینات ویژه عضلات را در صورت لزوم ارائه می دهد.حرکات کششی در ورزش یوگا بسیار زیاد است و تمرینات کششی به بهبود جریان خون و بهبود عملکرد غدد داخلی کمک می کند و بر خلاف تصور اکثر افراد یوگا نقش مهمی در کاهش سایز بدن دارد. به تناسب اندام کمک می کند و اگر فردی هستید که اضافه وزن بالای 7 کیلوگرم دارید و نیاز به لاغری دارید، در کنار کرایولیپولیز حداقل هفته ای 2 جلسه از یوگا بهره ببرید.و مطمئن باشید یوگا برای شما با این مشخصات فیزیکی بسیار سودمندتر از ورزشی همچون بدنسازی است.

کرایولیپولیز یا به عبارتی کول اسکالپتینگ از موفقیت چشمگیری امروزه در دنیا جهت لاغری موضعی برخوردار است.و در اروپا و آمریکا افراد زیادی از جامعه جهت رهایی از چربی های موضعی از این تکنیک معجزه آسای لاغری استفاده کرده اند.ویژگی منحصر به فرد این تکنیک در غیر جراحی بودن آن است و به راحتی می توان از شر سلول های چربی رها شد.و متخصصین لاغری و زیبایی در مراکز زیبایی و لاغری این تکنیک را بسیار سودمند و امن جهت رهایی از چربی های موضعی می دانند.

اگر دنبال نتایج عالی از کرایولیپولیز به عنوان روش معجزه آسای روز دنیا هستید مصرف شیرینی و مشکلات خود را بسیار محدود کنید.

به جای شیرینی و شکلات در مواقعی که احساس به قند می کنید می توانید از مواد غذایی همچون توت خشک استفاده کنید و به هیچ وجه همراه چای خود از قند و شکر استفاده نکنید و می توانید همراه چای خود هم توت خشک استفاده کنید.زیرا ترکیبات همچون قند و شکر به چربی تبدیل می شوند و نه تنها منجر به چاقی شما می شود بلکه برای سلامتی بدن شما اصلا مناسب نیستند.طی تحقیقات جدید توسط متخصصین لاغری در کالیفرنیا نشان داده شده است که افرادی که تمایل به قند و شیرینی و شکلات دارند، اگر فقط 15 دقیقه از خوردن شیرینی و شکلات اجتناب کنند، دیگر در آن زمان نیازی به شیرینی و شکلات احساس نمی کنند.

کرایولیپولیز برای ران

کرایولیپولیز یا CoolSculpting برای قسمت داخلی ران یک روش غیرتهاجمی کاهش چربی است که شامل بیهوشی، سوزن یا برش نیست. این بر اساس اصل خنک کردن چربی زیر پوست است تا جایی که سلول های چربی در فرآیند خنک سازی از بین می روند و جذب بدن می شوند. چربی زیر پوست قسمت ران از چربی است که درست زیر پوست قرار دارد.شما می توانید با انتخاب روش کرایولیپولیز برای لاغری ران ها هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم در هزینه به این دلیل که رقیب دستگاه کرایولیپولیز روش های جراحی و تهاجمی است که هم زمان بیشتری طول می کشد و هم هزینه نسب به کرایولیپولیز بالاتر است.

کرایولیپولیز-ران-پا